Gå til innhold

Test: iPad Air


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Bunnpluggen er den samme, så en del tilbehør vil fortsatt kunne brukes.

Bunnpluggen på Air er lightning-kontakten, som brukes på iPhone. Tilbehør for forrige generasjon iPad (med bred bunnplugg) krever derfor et adapter.

Litt flisespikking, forrige generasjon iPad har også lightning. Du må tilbake til iPad 3 for å finne den brede bunnpluggen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Sjelden vært mer fornøyd med et nettbrett. Problemet med iPad Air er fortsatt iOS. Operativsystemet mangler muligheter og avanserte funksjoner. iOS utnytter også den store skjermflaten på en dårligere måte en konkurrentene. Bare det å ikke kunne kjøre to applikasjoner på samme tid ved å dele skjermen er noe jeg savner fra Android og Windows 8.1.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Svindel, ran og bedrag. at det er mulig å ta seg så godt betalt for litt ekstra lagring

Det er mulig så lenge folk kjøper det. Enkelt å greit. Og folk flest har veldig lite peiling på informatikk generelt så for de så virker det helt logisk.

 

Lykke til med å opplyse resten av verden.

 

Husk at stortinget oppfordrer stortingsrepresentanter og regering til å bruke usikrete wifi nett i utlandet for å spare penger.. Og de er overakset over at Kina vet hvem som får fredsprisen før den er anonsert? Come on. Normalt skulle jeg nå ha skrevet 4 a4 sider, men jeg regner med jeg ikke trenger det på dette forumet.

 

Det burde bli obligatorisk og sende alle folkevalgte på it kurs, det går ikke ann at helt uvitende folk skal styre oss slik sammfunnet har utviklet seg. Dld er en ting folk ikke helt har skjønt mulige konsekvenser av, fordelene er der absolutt, men en rasjonel gjennomgang av fordeller mot ulemper ville dømt dld nedenom å hjem. Som de første konsulentene de leide inn gjorde. De ble sparket, andre leid inn som hyllet dld, trenger jeg si mer.hehehhe. Men dld er jo bare et lite problem oppi det hele. Hele det politiske norge burde sendes på lengere datakurs. Lenge leve politikerforakten foresten,det ser i alle fall slik ut;-)

Endret av ArlionMajere
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sjelden vært mer fornøyd med et nettbrett. Problemet med iPad Air er fortsatt iOS. Operativsystemet mangler muligheter og avanserte funksjoner. iOS utnytter også den store skjermflaten på en dårligere måte en konkurrentene. Bare det å ikke kunne kjøre to applikasjoner på samme tid ved å dele skjermen er noe jeg savner fra Android og Windows 8.1.

 

App store har apps som er laget for stor skjerm, og ikke bare one-size-fits-all skaleringsløsninger som man finner til android. Ikke rart med så mange oppløsninger å forholde seg til, men likevel en dårlig løsning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...