Gå til innhold

Nå har Mega kommet ut av beta


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skeptisk til det meste en fjott som kaller seg dot com foretar seg

 

Etter 2VK skjedde det en uhyggelig episode som involverte noen sovietiske offiserer i Paris, alkohol, og mye joi de vivre.

Saken havnet helt hos marskalk Zhukov, som etter å ha vurdert en straffereaksjon for denne oppførselen sa "De har lov til det, de er vinnere".

 

I en slik veldig fjern sammenligning synes jeg Kim får kalle seg hva han måtte ønske, uten at man skal ta hensyn til hva andre synes om det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Skeptisk til det meste en fjott som kaller seg dot com foretar seg

Så du dømmer en fyr grunnet hans navn? Dotcom er en vanvittig bra fyr, som står for brukernes rettigheter. Han kjemper ikke bare for seg selv i rettsalen, men også brukerne.

 

og hvor lenge kan dette drives før siten blir stengt ned av Amerikanske myndigheter? Jeg tror ikke jeg har lyst å plassere dataene mine her. Hva mener dere?

 

Det som en kan være sikker på er jo at all data er end-to-end kryptert, noe som vil si at MEGA ikke har peiling på hva du har i skyene.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Så du dømmer en fyr grunnet hans navn? Dotcom er en vanvittig bra fyr, som står for brukernes rettigheter. Han kjemper ikke bare for seg selv i rettsalen, men også brukerne.

 

 

 

 

Mulig dot com er opptatt av brukerenes rettigheter og bruker sin formue på det.

Poenget er at han har et frynsete rykte, han gjør underlige krumspring og har store planer som han villig vekk annonserer. Jeg hadde aldri turt å legge vitale data på hans tjenester. Man vet aldri om en tjeneste han står bak virkelig er stabil og tilgjengelig i langsiktig perspektiv.

 

Navnet skjemmer ingen, det er sant. Jeg dømmer ingen, men synes likefullt at mannen er en klovn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Registrerte meg nettopp nå, og må si at førsteintrykket er meget positivt. Uten å spekulere i dotcom’s mistenkelige navn og baktanker med tjenesten ser den unektelig bra ut. Super enkelt, fint og intuituvt grensesnitt. Skulle dele noen ferievideoer, og fant ut jeg skulle teste dette her. Download funksjonen var gjort med en enkel link og kunne ikke vært enklere. Fornøyd så langt i hvert fall. Om det faktisk skulle være så godt kryptert som det påstås er jo det et fint pluss og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...