Gå til innhold

Broken Sword 5 blir delt i to


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

 

Hva mener du? De to første spillene hadde håndtegnet grafikk, slik dette får. Ser jo nydelig ut.

Jeg spilte et på ps2 hvor grafikken var annerledes, starter med at vi har krasjet i et fly

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Det er Broken Sword 3. Etter min mening det svakeste i serien.

Var det eneste jeg likte, synd jeg aldri fikk spilt det ferdig fordi spillet fryste på et bestemt punkt i spillet hele tiden grr:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Du kan kjøpe det billig på Steam eller GoG.

Hm kanskje det, blir vell litt dumt å kaste port penger på å finne det til ps2 for så må måtte finne den fram og koble til vist det er tilgjengelig på pc

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Game+Prev+2.jpg

 

Broken_Sword2_01.jpg

 

Det er sånn ekte Broken Sword fans husker serien..

Man må ikke ha spilt dem første spillene for å være en ekte fan, jeg spilte treeren og det er slik jeg husker serien...

Lenke til kommentar

Det er tydelig at du misforstår litt her, Winza. At du er skuffet baserer seg på at du ikke kjenner serien, men bare ett av spillene, og de fleste er enige om at det er de to første som virkelig er Broken Sword, 3 og 4 er mislykkede forsøk der de moderniserte og ødela spillet med håpløse kontroller og dårligere stemning.

 

Broken Sword 1 og 2, det er det selskapet har lovet en fortsettelse av, og det er nettopp derfor de har fått så mye støtte. Så om du ikke liker den fantastiske tegnede grafikken, så får du spille BS 3 på nytt. Stakkars deg! ;-)

 

Jeg gleder meg som en unge!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Vist broken sword 3 og 4 var dårlig, hvordan hendte det seg at jeg likte spillet da? spillet var vist nok veldig populært og godt mottat, til og med så bra at uncharted 2 kopierte begynnelsen av spillet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...