Gå til innhold

Gran Turismo 6 byr på 1200 biler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

500 av de er sikkert bare forskjellige Honda Civic'er, akkurat som 5'ern.

En kjapp sjekk i listen viser at det er 16stk Civic varianter i spillet. Faktisk flere MX-5 (22stk) og hele 28stk Impreza versjoner... 53stk Skyline varianter må vel være rekord?

Endret av GA
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Må si go-kart fristet en del! Hadde vært tøft å få i Forza også.

Er open-wheels biler i Forza 5 da, men ikke GoCart nei.

 

Siden forza 5 (og xbox one) ikke har støtte for skikkelig ratt, så er vel dette absolutt det det kommer til å gå i utover vintern ja!

Kom det fra en fyr som har FANATEC-logoen som profilbilde!?! Fanatec lager en rekke ratt som er det ypperste du får av bilrelatert gaming-utstyr og som støtter PC/PS3/Xbox i samme enhet. Faktisk er det bare to ratt som ikke har wireless-modulen til Xbox og det er 911 GT3RS v2 og Clubsport. Selv har jeg CSR med Clubsport Elite pedaler og shifter-kit og det er en drøm både på PC og i Forza 4. Fanatec kan ikke engang sammenlignes med plastic-fantastic-tøvet fra Logitech (G25/G27 osv) og andre.

 

 

 

Tar heller forrige generasjon med skikkelig ratt og pedaler over neste generasjon uten :)

Det er rimelig teit sagt, med denne siden tatt i betraktning: http://www.fanatec.de/

Endret av thklinge
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Kom det fra en fyr som har FANATEC-logoen som profilbilde!?! Fanatec lager en rekke ratt som er det ypperste du får av bilrelatert gaming-utstyr og som støtter PC/PS3/Xbox i samme enhet. Faktisk er det bare to ratt som ikke har wireless-modulen til Xbox og det er 911 GT3RS v2 og Clubsport. Selv har jeg CSR med Clubsport Elite pedaler og shifter-kit og det er en drøm både på PC og i Forza 4. Fanatec kan ikke engang sammenlignes med plastic-fantastic-tøvet fra Logitech (G25/G27 osv) og andre.

 

 

 

Ja har ikke sagt noe anna eller?

Forza 5 og xbox one støtter ikke fanatec rattene sålangt jeg kan se, derfor blir det gt6 gaming istedet, var det jeg mente.

Lenke til kommentar

 

 

500 av de er sikkert bare forskjellige Honda Civic'er, akkurat som 5'ern.

En kjapp sjekk i listen viser at det er 16stk Civic varianter i spillet. Faktisk flere MX-5 (22stk) og hele 28stk Impreza versjoner... 53stk Skyline varianter må vel være rekord?

For MX-5 må du telle med de 7 Eunos Roadster'e.

Lenke til kommentar

Det jeg savner i slike spill er muligheten til å delta i historisk korrekte simulerte løp. Eks. "1988 - F1 Grand Prix, Monaco" og delta i dette løpet hvor man forsøker å slå Prost og Senna etc. (selvfølgelig enklere i en simulator). Eller sitte i bilen til Prost og knive mot Senna. Det samme med Le Mans, Indi 500, Nascar etc. Om det blir for vanskelig å rekonstruere løp 20-30 år tilbake i tid så kan man begynne med de som har mer telemetriske data tilgjengelig.

 

Krigssimulatorer legger ofte vekt på historiske slag og hendelser men jeg savner dette i stor grad i racingsims. Det å ha muligheten til å foreta en drop-in på startstreken i et eller annet berømt og historisk korrekt simulert løp ville løftet opplevelsen betraktelig.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...