Gå til innhold

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes kjem til våren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
Gjest Bruker-292501

Seriøst hva er det folk ser i denne serien? Jeg har prøvd det og så ikke helt hva som var så spesielt med det. Foretrekker heller splinter cell

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Kjøpte faktisk det siste Splinter Cell på PC, men det ble fort glemt. Ikke at det var dårlig eller noe, det ble bate nedprioritert! Faktisk syns jeg det var ett veldig bra spill :) Føler kanskje man burde ha spillt Metal Gear Solid når det kom ut, og kanskje vært litt opp i alderen for å egentlig verdsette det skikkelig? Jeg har ikke spillt Metal Gear 1 og 2 særlig før i ettertid, og disse skal jeg inrømme at jeg har litt problemer med å engasjere meg i.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Kjøpte faktisk det siste Splinter Cell på PC, men det ble fort glemt. Ikke at det var dårlig eller noe, det ble bate nedprioritert! Faktisk syns jeg det var ett veldig bra spill :) Føler kanskje man burde ha spillt Metal Gear Solid når det kom ut, og kanskje vært litt opp i alderen for å egentlig verdsette det skikkelig? Jeg har ikke spillt Metal Gear 1 og 2 særlig før i ettertid, og disse skal jeg inrømme at jeg har litt problemer med å engasjere meg i.

Har du prøvd det første splinter cell?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...