Gå til innhold

DICE lover at Battlefield 4-problemer snart er løst


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke komme kjapt nok :) Makan til mye faenskap og fitteri det har vært altså, "heldigvis" har jeg jobbet sokkene av meg forrige uke, og har da ikke fått tid til SÅ mye spilling. Men det er derfor også forbannet irriterende når man da er plaget av bugs,piss og kødd de få timene man faktisk har til rådighet å spille.

 

Men nå er det altså friuke, så om patchen hadde kommet asap hadde det vært meget pent.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

En liten checklist som har hjulpet hvertfall meg:

 

Reinstaller Punkbuster, høyreklikk på BF4 i Origin og klikk på 'Repair'. Video settings: Skru av SSAO (et alternativ i nederste option), skru av Ambient Occlusion, skru av AA og til slutt sett quality til 'Medium'. Spill på servere som ikke har slots satt til 64. Jeg kræsjer si aldri om jeg spiller f.eks 32-slot Domination.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg har en kamerat som tidligere klokket utallige timer i BF3 sin multiplayer, men som til slutt la det på hyllen fordi juksemakere og annen pipelort ble alt for utbredt. Er det noen som vet hvordan ståa er så langt i BF4?

 

Mine siste minner av Punkbuster var at det ikke gjorde noen stor suksess med å forhindre juks i gamle CS for over ti år siden, og ettersom de fortsatt tror logoen deres er en god idé er jeg fremdeles skeptisk til produktet.

 

Synes det er fordømt at selv etter at onlinespill har vært godt utbredt i over femten år, så er det fortsatt ingen som har klart å komme problemet med juks til livs.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har faktisk opplevd at den siste oppdateringen har hjulpet meg en del! Jeg hadde krasjer hver halvtime, men det har jeg ikke lengre, yay! Pluss at jeg ser en forbedring i FPS.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Jeg har en kamerat som tidligere klokket utallige timer i BF3 sin multiplayer, men som til slutt la det på hyllen fordi juksemakere og annen pipelort ble alt for utbredt. Er det noen som vet hvordan ståa er så langt i BF4?

 

Jeg aner ikke om det blir like ille i BF4, men juks er i ferd med å kvele all glede med disse spillene.

 

Utrolig irriterende å bli sparket ut av servere av nazi-admins, mens folk som jukser som bare fy får kjøre på med aimbot og det hele.

 

Blir det like ille i BF4 som BF2 og BF3, så kommer jeg til å kutte ut denne type spill.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg har en kamerat som tidligere klokket utallige timer i BF3 sin multiplayer, men som til slutt la det på hyllen fordi juksemakere og annen pipelort ble alt for utbredt. Er det noen som vet hvordan ståa er så langt i BF4?

 

Har aldri opplevd cheaters i BF3.

Lenke til kommentar

Forhåndsbestille bf4 deluxe edition på origin1 mnd før utgivelsen, og når dagen kom å eg kunne laste ned spille var faen meg drite vekke ifra spill mappa . Fant ut at dei hadde refundert spille mitt, eg spurte di fint hvorfor og fekk som svar teknisk feil. Så nei takk, tekniske feil før du får varen,tenk når du skal installere den å drive drite i times vis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...