Gå til innhold

FlatOut-skaperne ber om støtte på Kickstarter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom igjen folkens, jeg spyttet kroner i dette så fort jeg så denne kickstarteren for noen måneder siden.

De nevner de 3 beste bilspillene i historien (foruten MotorCity Online, men den er det nok ikke mange som har hørt om.... )

Få kombinert Street Rod / Street Legal med Flatout så har vi en sikker vinner som ihvertfall jeg kommer til å bruke mange timer i :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg er en av de som fra før av har forhåndsbestilt spillet via Nextcargame.com, og jeg synes det er veldig synd at de nå begynner å rote med Kickstarter.

 

Om de hadde kjørt i gang med Kickstarter fra starten av, ville Kickstarteren fått den omtalen den hadde fortjent, og man hadde fått mye mer gratis promotering på Kickstarter da den trolig ville gått langt bedre enn hva det ser ut der til nå.

 

Kickstarteren ligger ann til å bli mislykket, om man skal trekke konklusjoner alt nå, og jeg tror det vil såre omdømmet til både NCG og Bugbear mer enn det vil hjelpe de.

 

Tror det ville vært et bedre strategisk knep å lansere Early Access på Steam, hvor de allerede er inne via Greenlight, og la folk støtte spillet den veien. Synes det virker mindre desperat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...