Gå til innhold

Guide: Battlefield 4 (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Revurder instillingene dine. Jeg spiller med i7 920 på samme clock med GTX 670 overklokket til litt over stock 680 og syns spillet flyter kjempebra på High med 2xMSAA. Ser godt nok ut for meg hvertfall.

 

Edit: Husket å laste ned siste driver fra Nvidia?

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Aldri har vel forskjellen mellom Low og Ultra vært mindre enn nå. Jeg sliter faktisk med å se forskjellen.

Husker jeg spilte Far Cry (første versjon), forskjellen mellom Low og Medium var enorm.

Hva vil kreves CPU og GPU-messig for å spille på 1920x1080 Low eller Medium i 120 hz? Høy fps er viktigere enn mye detaljer i et MP-spill syns jeg, hvertfall hvis man skal være noenlunde konkurransefokusert.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg spiller på i5 3570k @ 4.5Ghz og MSI Lightning GTX 680 og har alt på ultra og 2xMSAA med konstant 60FPS, ikke sett 59 enda...

 

kremt: Helt enig, er noe lignende med f.eks. Crysis 1. Veldig stor forskjell ved forskjellige instillinger og hvis man ser bort fra litt fancy lyseffekter er det minst like fint som mange helt nye AAA spill.

Endret av Fairlight
Lenke til kommentar

eg har en:

Asus N51Vf

Intel Core Duo T5900 2.20GHz x64

4GB DDR 2

Nvidia GeForce GT 130m 1GB

OCZ-Vertex Plus R2 120GB

 

håper den dra BF4 :/

 

Jeg vet ikke om du tuller eller ei, men den pcen vil _aldri_ kunne dra BF4, du vil nok ikke engang klare å installere spillet

Lenke til kommentar

 

 

eg har en:

Asus N51Vf

Intel Core Duo T5900 2.20GHz x64

4GB DDR 2

Nvidia GeForce GT 130m 1GB

OCZ-Vertex Plus R2 120GB

 

håper den dra BF4 :/

Jeg vet ikke om du tuller eller ei, men den pcen vil _aldri_ kunne dra BF4, du vil nok ikke engang klare å installere spillet

åssen kan en pc "dra" et spill ? lol

Lenke til kommentar

eg har en:

Asus N51Vf

Intel Core Duo T5900 2.20GHz x64

4GB DDR 2

Nvidia GeForce GT 130m 1GB

OCZ-Vertex Plus R2 120GB

 

håper den dra BF4 :/

Den vil sikkert kunne kjøre BF4, men jeg tviler sterkt på at det blir spillbart.

Du er godt under minstekravene for CPU og GPU i det minste.

 

hmm, den dra Skyrim på medium/low.

 

eg sparer til en ny pc(4000kr i spare børsa) men det tar litt tid med mistelønn :(

En maskin som drar BF4 akseptabelt klarer Skyrim med det meste av innstillinger på Ultra.

 

Hvilken setting stiller på "draw distance", jeg sliter med å se mål på lang avstand når jeg flyr. Ser kartet greit. Men tanks og infantry er ikke der før jeg kommer tett på.

Mesh Quality sannsynligvis, eller så har DICE endelig fikset dette og låst draw distance uansett innstillinger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Spiller på en i7 3770K Quad 3.5Ghz med 16gb ram og EVGA GTX 680 og opplever at BF4 er luggete og har dårlig flyt :-(

 

Da har du gjort noe helt feil. Jeg har i7-960 4ghz, 8gb ram og gtx580 . Jeg har 60fps + med alt på ultra med AA og blur slått av. 1920x1080

Har testet ut litt forskjellige ting i options i spillet. og har testet fps i spillet. FPS ligger på 45-60 men får inntrykket/opplever at bildet i spillet er luggish selv om fps er varierende. Som om noe i bakgrunnen hugger til på ressursene og slipper taket osv. om det var forståelig. Kanskje jeg rett og slett trenger en ny install av windows.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...