Gå til innhold

Intervju: Need for Speed: Rivals


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De har snart gått alle veier.Det vil si alle veier unntatt den som de har gått før, et sted på stien rota de seg noe vannvittig bort i fast and the furious og fant dessverre ikke veien tilbake. Gi oss en kjøreopplevelse på nydelige veier, med vanskelige snarveier i løypa. Hva med å gi oss et nytt "insert en skikkelig bilprodusent here" unleashed? Hva skjedde med less is more?

 

Det å lage et bilspill for å overgå alle funksjonene og dilldallet til konkurrentene er ikke riktig vei å gå, se tilbake istedet. Need for Speed var et kvalitetstegn en gang, og det kan bli det igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Noen som husker Need for Speed World? Er ganske sikker på at det samme vil skje med dette spillet. Alt fra overprisa DLC dritt til ubrukelig kode som gjør at spillet krasjer og ikke takler mere enn 30 spillere online på en gang. Need for Speed Hot Pursuit 2010 var dritt, de samme var Need for Speed The Run fra 2011. Glem ikke Need for Speed Most Wanted fra 2012, værre Burnout møkk skal man lete lenge etter. Og DLC kostet til og med mer enn hele spillet ganger 5. Ganske ironisk hehe. Hva vil de med Need for Speed Rivals 2013? Noe nytt? Nei same shit. Skal man spille spille ekte Need for Speed, kan man sjekke ut en av de første som Need for Speed Hot Pursuit 2 (fra 2002), fantastisk grafikk og realisme i forhold til det året og med LAN race som virker knirkefritt, og fantastiske varierte baner. Need for Speed Underground 1 og 2, for dem som liker nattracing i storbyen + en haug med 100% gratis aftermarket og stylingmuligheter for bilene (alt er inkludert i spillet, uten noe DLC shit). Glem ikke Need for Speed Most Wanted 2005, et fantastisk bilspill med politi/pursuit også uten DLC shit.

Endret av SeiTenshi
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Mener du forsøket deres på et banespill? Ja tror de fleste husker det idiotske spillet der. Om det var et forsøk på å gjøre baneracing lkult, try again. Skal man ha begrensingen av å kjøre på en bane burde fysikkmotor og det kjøretekniske stemme. Det gjorde det absolutt ikke og Shift gikk fort under navnet Shit. De hadde tilogmed baller til å kalle det en simulator.

 

Igjen, inne på det jeg sa i min tidligere post: De velger alle andre veier enn den jeg mener er riktig, nemlig å se på hva de har gjort før og prøve igjen. De har nemlig gjort mye riktig før :)

Lenke til kommentar

Mener du forsøket deres på et banespill? Ja tror de fleste husker det idiotske spillet der. Om det var et forsøk på å gjøre baneracing lkult, try again. Skal man ha begrensingen av å kjøre på en bane burde fysikkmotor og det kjøretekniske stemme. Det gjorde det absolutt ikke og Shift gikk fort under navnet Shit. De hadde tilogmed baller til å kalle det en simulator.

 

Igjen, inne på det jeg sa i min tidligere post: De velger alle andre veier enn den jeg mener er riktig, nemlig å se på hva de har gjort før og prøve igjen. De har nemlig gjort mye riktig før :)

Det er fordi de gamle utviklerne som hadde peiling på bil ikke lenger jobber hos EA,

nå er det sannsynligvis bare utviklere som tror at grafikk+ferdiglaget game engine = profit.

Etter Need for Speed Most Wanted 2005 (ikke 2012) har det bare gått nedover.

Endret av SeiTenshi
Lenke til kommentar

Unleashed var artig, spennende baner fin grafikk,,jeg kjørte rundt sakte for å studere banene av og til.

 

Jeg skulle ønske det var mer fokus på spennende baner, realistisk bilfølelse,,ikke nødvendigvis simulering. Og ikke noe gummistrikk fiender, piler i veien osv.

 

Jeg gleder meg til nextcargame.com

Flatout er det eneste bilspillet fra nyere tid jeg har likt godt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jepp og Achievents, de fleste spill med Achievements er søppelspill.

Lol nei, achievements har vært i spill siden xbox og playstation kom ut, det gjør spill mer interresant fordi da kan du også bruke tid på å få alle acievementsene etter du har gjort alt annet:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...