Gå til innhold

Nå kommer Nexus 5 til Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med ryktene som sier at Google kommer med Play Store Devices til Norge, som nevnt i kommentarer under release artiklen?
(Fant kilden her, foresten: https://plus.google.com/+ArtemRussakovskii/posts/eQtDjPRKhkd )

Hvis man ser på forskjell i pris i land der Nexus telefoner/tablet selges både i Play Store og i butikken (bortsett fra USA), hva kan vi forvente oss dersom Play Store Devices kommer i nærmeste fremtid?

 

Svar til mitt eget spørsmål: "Den nye Nexus-en har fått støtte for en hel haug 4G-bånd, og burde dermed fungere utmerket i de raskeste mobilnettene også her på berget."

http://www.amobil.no/artikler/nexus-5-er-lansert/153629

Til info: Den amerikanske versjonen støtter ikke 4G-båndene vi bruker her i Norge. Du må nok få tak i den internasjonale versjonen for å kunne kjøre 4G her på berget.

Endret av Unlimited LTD
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva med ryktene som sier at Google kommer med Play Store Devices til Norge, som nevnt i kommentarer under release artiklen?

(Fant kilden her, foresten: https://plus.google.com/+ArtemRussakovskii/posts/eQtDjPRKhkd )

 

Hvis man ser på forskjell i pris i land der Nexus telefoner/tablet selges både i Play Store og i butikken (bortsett fra USA), hva kan vi forvente oss dersom Play Store Devices kommer i nærmeste fremtid?

Dette er ikke offisielt annonsert på noen måte, og ryktet sa jo kun "i løpet av året". Av de andre ryktene i serien ser det ut til at smartklokken og de andre nexus enhetene ikke blir noe av i denne omgang, men ryktet om hangouts SMS og lanseringsdatoen for nexus 5/kit kat viste seg å stemme.

 

Jeg ville gjettet på at den ville blitt liggende rett over det den koster i andre europeiske land som har play store, dvs. ca. 3000 kroner for 16 GB utgaven.

Lenke til kommentar

Er det bare 16GB som kommer til Norge? Synes det er litt uklart i artikkelen, men tolker det slik...

 

LG har bekreftet at 32GB kommer til Norge, men de har ikke gitt noen dato.

 

Synes 4000 for 16GB versjonen er urimelig mye, men LG subsidierer ikke telefonen i Norge slik Google gjør i land de selv selger gjennom Play.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981734

 

 

Hadde vært fint om du da kunne kommet med en liten subjektiv post for alle oss som sitter på gjerdet og sikler :thumbup:

Har ikke sett, prøvd eller tatt på den enda, kan ikke kommentere.

Lenke til kommentar

Synes også prisen var litt drøy. Mye å hente på å gå via Jetcarrier her?

Ja såpass mye at du slipper å ha LTE i hvert fall ;p

 

349 USD (2058,- i følge google akkurat nå.) + cirka 10% sales tax (~206,- NOK) + frakt (200? NOK) + mva 25% + fortollingsgebyr (200?) ~ 3300,- NOK ferdig i hånda di.

 

Uten støtte for LTE i europa/asia. Da Betaler jeg heller den snaue tusenlappen (beregningene mine er veldig vage) ekstra den koster her for 5 års reklamasjon og støtte for alt :)

Endret av J0lle
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...