Gå til innhold

Få spill har mer grusomme dødsfall enn disse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv også bare bynt litt på Arkham Origins og syns ikke det er galt egentlig at det ikke innoverer spessielt. Har Call of Duty serien som har blidd melket over utallige år nu og "played it safe" Assasins Creed serien er ganske safe. Arkham Origins er ett bra spill. Iallefall det jeg har spilt til nå. Forventer å bli mindblown av neste spill derimot når det kommer derimot siden det blir å være første batman spill på neste generasjon. Eneste jeg syns var rart var at batman hadde absolutt alle gadgets helt fra starten inkludert grapnel booster som du kun fikk i arkham city med å gjøre challenges. Virker som det ikke bare play if safe, men prøver å gjøre visse ting enklere.

Lenke til kommentar

Har selv også bare bynt litt på Arkham Origins og syns ikke det er galt egentlig at det ikke innoverer spessielt. Har Call of Duty serien som har blidd melket over utallige år nu og "played it safe" Assasins Creed serien er ganske safe. Arkham Origins er ett bra spill. Iallefall det jeg har spilt til nå. Forventer å bli mindblown av neste spill derimot når det kommer derimot siden det blir å være første batman spill på neste generasjon. Eneste jeg syns var rart var at batman hadde absolutt alle gadgets helt fra starten inkludert grapnel booster som du kun fikk i arkham city med å gjøre challenges. Virker som det ikke bare play if safe, men prøver å gjøre visse ting enklere.

 

Helt enig at det virker som et bra spill, hvertfall så langt jeg har kommet. Jeg mente på ingen måte å si at det var dårlig.

Lenke til kommentar

De siste Batman spillene har vert bra, men forstår ikke hvorfor alle skal gi de 10 av 10 ??

Er ikke akkurat noe spesielt med spillene. lastet 10 av 10 spillet gratis via Ps pluss,ble lei med en gang.

 

 

Men da kommer enda en diskusjon frem, det er 100 forskjellige gamere,la oss si jeg er gamer nr, 77 og liker en type spill. hvorfor er det alltid slik at anmeldere skal gi alle slike spill 7-10, visst spillet får kjempegod kritikk de 2 første dagene så gir alle det det samme.

 

Er det slik at alle som anmelder spill i store sider er de som bestemmer visst noe blokkbuster skal frem. Lets face it, mye anmeldere er jo lukket av spill, Rev games fortalte nettop at siden de ikke hadde tradisjonell ranking system så fikk de ikke spill lengre fra EA Ubisoft Activision (you name it), så higher ups skiftet ranking til vanlig slik alle har overalt,

Eneste store jeg kjenner som er ute av Metactitic systemet er Kotaku.

Og Gamer som følger personlig tanke i stedet for og skal elske alt bare fordi spillet er solid slik de 5 andre spillene før...

 

I dunno and dont care, men dette er et stort problem, og de beste anmelderne er jo ikke med i Metacritic engang, så fucked up er det nå.

 

Visst du synes dette er ok, tenk deg de som får betalt etter hvor bra spillet er etter Metacritic score ??

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Typing Of The Dead:Overkill er vel egentlig en oppussing av The Typing Of The Dead utgitt av Sega på Dreamcast i 2001. som igjen er en modifikasjon av The House Of The Dead 2 utgitt i 1999. Så Typing Of The Dead:Overkill er vel heller basert på dette, hvis jeg har rett.

 

Nope, det er definitivt en oppussing av Wii-spillet House of the Dead: Overkill. Derav navnet Overkill. Samme cutscenes, samme grindhouse-stil. Alt er likt unntatt typinga da.

 

Så det er altså både en ny versjon av HOTD: Overkill samtidig som det også er en oppfølger til Typing of the Dead fra 2001 på Dreamcast.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...