Gå til innhold

Oculus Rift kommer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne artikkelen er feil.

 

Rett fra Palmer Luckey (fyren bak Oculus):

http://www.reddit.com/r/oculus/comments/1picem/oculus_rift_virtual_reality_headset_coming_to/cd2s5es

 

Det kommer bare én utgave.

 

Dette blir nok ikke noen stor suksess. De burde ha lagt til støtte for dette på den fulle versjonen ettersom jeg ikke ser for meg at de fleste vil kjøpe både versjoner.

Det er det som er planen. Endret av Frexxia
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Denne artikkelen er feil.

 

Rett fra Palmer Luckey (fyren bak Oculus):

http://www.reddit.com/r/oculus/comments/1picem/oculus_rift_virtual_reality_headset_coming_to/cd2s5es

 

Det kommer bare én utgave.

 

 

Dette blir nok ikke noen stor suksess. De burde ha lagt til støtte for dette på den fulle versjonen ettersom jeg ikke ser for meg at de fleste vil kjøpe både versjoner.

Det er det som er planen.

Takk! Jeg oppdaterer saken nå med den nye informasjonen :)

 

- Niklas

Lenke til kommentar

Iphone brukere burde få muligheten til å bruke oculus rift også, blir bare idiotisk vist det bare kommer til android, og den siden lyger bare, stoler ikke på slikt på nettet...

Antar problemet ligger i at iOS er veldig "lukket" i forhold til Android. Jeg ville klaget til Apple, ikke Oculus.

 

For det andre punktet: Greit, men da må du gjerne gi meg en kilde som viser påstanden din.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Dagens! Fantastisk! Apple-vennlige Engadget lyger om statistikken... :D

 

Hva er din favoritt konspirasjonsteori? :rofl:

Det er uretferdig vist ikke iphone brukere får muligheten til å bruke oculus rift, android kunne jeg ikke brydd meg mindre om...

Lenke til kommentar

Det er uretferdig vist ikke iphone brukere får muligheten til å bruke oculus rift, android kunne jeg ikke brydd meg mindre om...

"Urettferdig"? Hva har dette med rettferdighet å gjøre?

 

Som sagt, er du misfornøyd så ta det opp med Apple. Eller bytt til Android. Hadde det vært mulig, så hadde det blitt gjort.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...