Gå til innhold

Guide: Windows 8.1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Jeg skjønner ikke at det er så mange som motbyr startskjermen så utrolig mye at de ønsker å betale for å få den vekk... Jeg tror det eneste man trenger å bruke startskjermen til etter å ha gjennomfort denne guiden, er søkefunksjonen. Den fungerer mye bedre på win 8 enn alle de forrige win os.

(Trykk start og begynn å skrive, for de som lurer)

 

Ja, jeg skal innrømme at jeg ikke er en stor fan av startskjermen, og synes det er unødvendig, spesielt til mitt bruk. Men synes det er mer unødvendig å bruke penger på å slippe å bruke startskjermen bare til å søke på.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke at det er så mange som motbyr startskjermen så utrolig mye at de ønsker å betale for å få den vekk... Jeg tror det eneste man trenger å bruke startskjermen til etter å ha gjennomfort denne guiden, er søkefunksjonen. Den fungerer mye bedre på win 8 enn alle de forrige win os.

(Trykk start og begynn å skrive, for de som lurer)

 

Ja, jeg skal innrømme at jeg ikke er en stor fan av startskjermen, og synes det er unødvendig, spesielt til mitt bruk. Men synes det er mer unødvendig å bruke penger på å slippe å bruke startskjermen bare til å søke på.

 

Du vet at man trykker start og bare begynner å skrive i win7 også? Og at det der fungerer bedre, fordi man får opp treff fra alle kategorier (ihvertfall kontra win8, dette er vel fikset i win8.1), i tillegg dukker skjermen opp fra tid til annen når man skal inn på diverse settings.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Du vet at man trykker start og bare begynner å skrive i win7 også? Og at det der fungerer bedre, fordi man får opp treff fra alle kategorier (ihvertfall kontra win8, dette er vel fikset i win8.1), i tillegg dukker skjermen opp fra tid til annen når man skal inn på diverse settings.

 

AtW

 

Det er jeg klar over, ja. Jeg mente jo selvfølgelig 8.1 når jeg skrev kommentaren, jeg brukte win 7 nesten helt fram til win 8.1 kom ut. Brukte vel win 8 i 2 uker for 8.1, og synes søkefunksjonen fungerte bra i win 8 den lille tiden jeg brukte det. Men ja, det er fikset opp i på 8.1.

 

Eneste startskjermen har med settings å gjøre, er kontoinnstillinger, apper for startskjermen, skydrive og litt andre småting. Mesteparten av de innstillingene går an å fikse gjennom kontrollpanel.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...