Gå til innhold

Så mange Netflix-kunder er det i Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nåja, er det 360 000 enkeltabonnementer det er snakk om eller?

For man må jo ta i betraktning av mange har kun ett abonnement med flere brukere og da øker ikke prisen pr mnd. Det som ville være interessant å vite hadde vært hvor mange enkeltabonnementer som lisensieres ut i norge :)

 

Artikkelen var vel ganske klar om at det var snakk om undersøkelse basert på husstand.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Kanskje netflix kan legge inn ett litt større utvalg da hvis de har så god omsetning. Har testet det ut en måned nå og fant ut at etter ca 14 dager var jeg lei av utvalget. Og for min del handler det ikke om så mye nytt, som muligheten i å velge blandt gamle filmer.

Men er mulig jeg hadde feil forventninger, har brukt spotify en stund og forventet meg en tilsvarende bredde. Ikke at de har alt, men har mye.

Lenke til kommentar

Kanskje netflix kan legge inn ett litt større utvalg da hvis de har så god omsetning. Har testet det ut en måned nå og fant ut at etter ca 14 dager var jeg lei av utvalget. Og for min del handler det ikke om så mye nytt, som muligheten i å velge blandt gamle filmer.

Men er mulig jeg hadde feil forventninger, har brukt spotify en stund og forventet meg en tilsvarende bredde. Ikke at de har alt, men har mye.

 

Veldig lett å bruke USA netflix med Norsk abonnement, da...
Lenke til kommentar

Kanskje netflix kan legge inn ett litt større utvalg da hvis de har så god omsetning. Har testet det ut en måned nå og fant ut at etter ca 14 dager var jeg lei av utvalget. Og for min del handler det ikke om så mye nytt, som muligheten i å velge blandt gamle filmer.

Men er mulig jeg hadde feil forventninger, har brukt spotify en stund og forventet meg en tilsvarende bredde. Ikke at de har alt, men har mye.

 

Netflix har råd til å utvide utvalget, problemet er mye heller rettigheter. Det er der problemet ligger først og fremst.

Lenke til kommentar

Netflix har råd til å utvide utvalget, problemet er mye heller rettigheter. Det er der problemet ligger først og fremst.

Spiller ingen rolle for meg hvorfor det er vanskelig, men hvis de vil ha meg som kunde så får de øke utvalget. Som det er nå går jeg heller andre steder.

Lenke til kommentar

Spiller ingen rolle for meg hvorfor det er vanskelig, men hvis de vil ha meg som kunde så får de øke utvalget. Som det er nå går jeg heller andre steder.

Det utgjør liten forskjell hvilken streaming-aktør du går til. Rettighetene er mer eller mindre de samme. Netflix er den største aktøren og har størst sannsynlighet for å slå gjennom. Det finnes mange enkle måter å få tilgang til den Amerikanske versjonen som har mye større utvalg, det er bare å søke opp.

 

Skjønner selvsagt frustrasjonen. Musikkindustrien har stort sett skjønt at Spotify o.l er fremtiden. Spotify har gjort en fantastisk jobb og burde være referansen når filmindustrien innser at medier utvikler seg.

 

Personlig mixer jeg mellom å se litt på Netflix, litt på NRK nett-tv og torrents(spesielt hvis jeg vil ha høy kvalitet). Når det kommer til musikk mixer jeg mellom Spotify(for mer kjente låter og etablerte artister) og YouTube(for alt mulig og det som ikke er tilgjengelig på Spotify). Filmindustrien henger dessverre langt etter, og da får de finne seg i at folk torrenter når det ikke er noen reelle, gode, lovlige tjenester for film ala Spotify.

Lenke til kommentar

Media hint for Chrome browser.. genialt! Lett som det og få tilgang til Amerikansk Netflix

 

Fungerer også med firefox :) Bare huske å slå den av når den ikke er ibruk, da den så vidt meg bekjent fortsatt tar imot alle dataene via serverne sine selv når man ikke er i Netflix :) (Og slikt vil vi ikke ha noe av! :) )

 

Men bruker Media Hint, og er veldig fornøyd med det amerikanske innholdet, det norske innholdet er derimot lettere begredelig, dessverre.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...