Gå til innhold

Nvidia dumper prisen på toppmodeller og gir bort gratis storspill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil det være sånn at hvis man f.eks kjøper et 770, så kan man gå inn hos Nvidia og hente ned spillene, eller må man kjøpe spesielle utgaver der koder til spillene følger med?

De gangene det har fulgt med spill når jeg har kjøpt diverse datautstyr så har det fulgt med en kode du bruker hos produsenten/utgiveren av spillet også lastes det ned via den tjenesten de foretrekker :)

Lenke til kommentar

Og jeg som vurderer en oppgradering av PCen :D

 

Vil det være sånn at hvis man f.eks kjøper et 770, så kan man gå inn hos Nvidia og hente ned spillene, eller må man kjøpe spesielle utgaver der koder til spillene følger med?

 

Når jeg kjøpte mitt forrige skjermkort for to år siden var det slik at det fulgte med kode som jeg løste opp på nvidia sine sider. Tror det er fortsatt slik det fungerer.
Lenke til kommentar

Kjøpte 770 og fikk med Splinter Cell:Blacklist. Gøy spill, men den koden som jeg fikk med ga meg ikke direkte tilgang for å laste ned (fra feks Steam). Først måtte jeg registrere meg på nVidia, for å så få en ny kode der til bruk på uPlay - ny registrering, så laste det ned selve spillet med uPlay klienten.. blir mange klienter etterhvert.

 

Men hyggelig at prisen settes ned, da nærmer det seg SLI oppsett for min del snart :)

Lenke til kommentar

Må si dette er uvanlig rask respons fra Nvidias side, men lavere priser er alltid bra for oss forbrukere.

Virker som om AMDs Never Settle-kampanje har fått Nvidia til å reagere her også.

 

Det spennende nå blir jo om Nvidias prsikutt er dypt nok for å matche R9 290, gitt at R9 290 koster 3500 kr og leverer tilsvarende ytelse som GTX 780 vil Nvidia rett og slett måtte kutte prisene enda en gang, som i praksis er en reversering av det som skjedde da Nvidia kom ut med GTX 680 og GTX 670.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

De gangene det har fulgt med spill når jeg har kjøpt diverse datautstyr så har det fulgt med en kode du bruker hos produsenten/utgiveren av spillet også lastes det ned via den tjenesten de foretrekker :)

 

 

Når jeg kjøpte mitt forrige skjermkort for to år siden var det slik at det fulgte med kode som jeg løste opp på nvidia sine sider. Tror det er fortsatt slik det fungerer.

 

 

Riktig i begge tilfeller. Det følger med en kode i esken til skjermkortet som du løser inn på Nvidia sine sider. De oppgir/sender deg da en ny kode som du fører inn i f.eks. Ubisofts Uplay klient (dette vil ihvertfall være tilfellet for AC og Splinter Cell).

Lenke til kommentar

Da var et stk Asus GTX 780 Direct CU II EVGA 780 GTX Classified på vei posten, Var egentlig veldig fornøyd med 7970-kortet mitt, men siden FSX+DX10+AMD 7XXX fungerer svært dårlig, så ble det ny GPU-oppgradering litt tidligere enn forventet. Så da er det straks et billig 7970 på bruktmarkedet:-)

Endret av BioNor
Lenke til kommentar

Må si dette er uvanlig rask respons fra Nvidias side, men lavere priser er alltid bra for oss forbrukere.

Virker som om AMDs Never Settle-kampanje har fått Nvidia til å reagere her også.

 

Det spennende nå blir jo om Nvidias prsikutt er dypt nok for å matche R9 290, gitt at R9 290 koster 3500 kr og leverer tilsvarende ytelse som GTX 780 vil Nvidia rett og slett måtte kutte prisene enda en gang, som i praksis er en reversering av det som skjedde da Nvidia kom ut med GTX 680 og GTX 670.

 

folk kjøper mest nvidia uansett, selv om det er litt dyrere. Det blir som PC og Mac.

Lenke til kommentar

Vurderte AMD, men nå ser det ut som at jeg skal gå for Nvidia. De tre gratisspillene frister også. Det er lyte nesten ingen forskjell i ytelsen. Mindre støy (pgs. costum kjøler og mindre effektforbruk også i Nvidia kortene.)

Lurte egentlig bar på om det er et problem at nvidia kortene ikke støtter DirectX 11.2? Eller vil det ta uansett så pass lang tid før noen som helst spill kjører med DirectX 11.2 at det ikke teller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...