Gå til innhold

Ny mobilprodusent lanserer neste tirsdag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ren Andorid er jo knallbra, har alltid hatt det på samtlige av HTC, Samsung og Motorola mobiler jeg har hatt... Det du eventuelt trenger av fancy ting ikke inngår innstalerer du jo bare etterpå...

En touchwiss versjon av Android er på over 2gig, er ren android innstalasjon er 258mb :)

Lenke til kommentar

Gleder meg til å se hva de kommer med.

Lanserer de en fint spekket 4,5" med bra design og ren android så er jeg solgt iallfall. God batteritid hadde også vær trevlig. Med "fint spekket" så behøver det ikke være en Snapdragon s800 og 3gb minne..

Endret av fflex
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gleder meg til å se hva de kommer med.

 

Lanserer de en fint spekket 4,5" med bra design og ren android så er jeg solgt iallfall. God batteritid hadde også vær trevlig. Med "fint spekket" så behøver det ikke være en Snapdragon s800 og 3gb minne..

 

Enig! Skjermene er for store nå om dagen. 4.2-4.5" virker perfekt i mine øyne :)

Lenke til kommentar

Ren android er vel det vi alle vil ha? Eller?

 

Plus for den. Viktigheten av ren Android, og oppdatering på dagen, er litt oppskrytt spør du meg. Stort sett teller det mest for de som trenger noen argumenter mot Android.

 

Når det er sagt så skader det ikke å ha noen flere alternativer til de som oppriktig syns at disse tingene er viktige :)

 

Raske oppdateringer er jo ikke et minus heller, og om de klarer å levere på lovnadene om god design, bra specs og lav pris så kan dette bli veldig spennende!

Lenke til kommentar

Jeg gelder meg til å slippe facebook og twitter.

 

Jeg gleder meg til å flytte vekk fra Telenor som abonnent. Siste faktura så tror jeg det var kr 140,- eller noe liknende i bruk til 5-siffrede numre, og det selv om jeg har fri bruk inntil 1 Gigabyte data. Håper å høre mer om saken du tok initiativ til i framtiden, at det ikke går helt i glemmeboken. :thumbup:

 

Grunnen til at jeg ikke flytter vekk sporensstreks, er ikke fordi jeg ikke står fritt. Men pga. hardware.

 

- En god gammel telefon mener jeg har defekt batteri.

- En ny telefon er bindingsfri, men er låst til Telenor som operatør (billig telefon da)

- Jeg avventer litt hva slags telefon jeg skal kjøpe neste gang. Det er så mye spennende nytt på vei inn. Men, alt ALT AAAAALT for mange telefoner i 6000 - 7500 - 8000 kroners klassen på det norske markedet. Montro om det er noe land i verden som ikke er så enormt langt i fra norsk all-far-vei som ikke har blodpriser på mobiltelefoner? Kanskje jeg må på vikingtokt? Har til info ennå tilgode å kjøpe mobiltelefon på tur i utlandet. :evil:

 

Har enda litt is i magen, men Telenor skal ikke få alt for mange måneder til med kundeforholdet mitt. Minst under 1 år, og helst under et halvt år, og egentlig helst så snart som bare mulig :yucky:

Endret av G
Lenke til kommentar

Plus for den. Viktigheten av ren Android, og oppdatering på dagen, er litt oppskrytt spør du meg. Stort sett teller det mest for de som trenger noen argumenter mot Android.

 

Når det er sagt så skader det ikke å ha noen flere alternativer til de som oppriktig syns at disse tingene er viktige :)

 

Raske oppdateringer er jo ikke et minus heller, og om de klarer å levere på lovnadene om god design, bra specs og lav pris så kan dette bli veldig spennende!

 

Jeg hadde en Galaxy Nexus før. Vanilla Android med oppdateringer samme dag som de ble sluppet. Nå har jeg en Galaxy S4 Active. Med Touchwiz. Jeg har lagt inn Apex Launcher for å komme litt nærmere vanilla, men fortsatt er det helt utrolig hvor mange tungvinte løsninger Samsung har klart å legge på. noe smart er det også, men generelt savner jeg stock. Ikke bare fordi jeg får os'et raskere oppdatert, men fordi jeg synes Samsung har ødelagt mye i et forsøk på å differansere seg fra konkurrentene.

 

F.eks har de gjort om måten å ta screenshot på. På stock er dette gjort med power + volum ned. Enkelt å gjøre med en hånd, siden man naturlig holder mobilen omtrent sånn uansett. Samsung syntes det var smart å bruke power + hjem knappen. Sukk.

Til gjengjeld har jeg lommelykt lett tilgjengelig ved å holde inne volum opp. Det er faktisk genialt.

Lenke til kommentar

voice-: En forsinkelse på litt over en måned er ikke så voldsomt mye, med tanke på at selskapet er helt ferskt, og etter sigende skal lansere mange telefoner på en gang. Vi har sett langt større forsinkelser fra store, etablerte aktører i markedet. Hvis det likevel skulle skje noe uforutsett, får vi håpe på fint vær i Stockholm, ettersom innkalling til eventet har kommet, og flybillettene er bestilt :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

slående design og robust maskinvare.

Topp! Er vel eneste man trenger om man liker og sette opp og tilpasse OS-et og tjenester selv.

 

 

Jeg gleder meg til å flytte vekk fra Telenor som abonnent. Siste faktura så tror jeg det var kr 140,- eller noe liknende i bruk til 5-siffrede numre, og det selv om jeg har fri bruk inntil 1 Gigabyte data. [.....]

Spesialnummere og inkludert datatrafikk har vel ingen sammenheng? :hmm:

Endret av esoteric
Lenke til kommentar

slående design og robust maskinvare.

Topp! Er vel eneste man trenger om man liker og sette opp og tilpasse OS-et og tjenester selv.

 

 

Jeg gleder meg til å flytte vekk fra Telenor som abonnent. Siste faktura så tror jeg det var kr 140,- eller noe liknende i bruk til 5-siffrede numre, og det selv om jeg har fri bruk inntil 1 Gigabyte data. [.....]

Spesialnummere og inkludert datatrafikk har vel ingen sammenheng? :hmm:

Var vel en forenklet måte å si at jeg har et kr 199,- abonnement på da. Selvsagt har du rett i at det ikke har sammenheng. Når man på lite bruk av 5 siffrede numre kan nå kr 140,- i bruk, så sier jo det ganske mye om teleselskapets grådighet (og selvsagt er det deres rett å være grådige), men jeg som forbruker kan velge en annen leverandør.

 

Også dette med låsing til å kun bruke 5 siffre på de 5-siffrede numrene er ikke akseptabelt eller bærekraftig IMHO. Dvs. at Telenor blokker for å bruke +47 NN N0-NNNN

 

erstatt stor N med de aktuelle numre. Og når flere og flere firma velger å gjøre inntasting lettvint for kunden, så blir dette bare mer og mer aktuellt (en problemstilling). Så de som ønsker å bruke:

 

http://www.tlfnr.com/

 

kommer altså til kort med Telenor.

Endret av G
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...