Gå til innhold

Unboxing: Microsoft Surface 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en Acer Iconia W700 med win8. Kjøpte det for å ha muligheten til å bruke vanlige windowsprogrammer i tillegg til de om er i Windows Store. Må innrømme at jeg nå utelukkende bruker de fra Windows Store og Office (som nå er innebygd i RT), da jeg ikke trenger Java lenger (bankid på mobil, så er den saken grei). Hadde jeg visst da det jeg vet nå om hvordan jeg bruker brettet, hadde jeg nok heller kjøpt en surface RT eller lignende:)

Lenke til kommentar

Men er ikke et av problemene med disse brettene at man ikke får Wimp eller lignende på de? Vurderte forrige generasjon men fikk ikke en del apper på de å da ble det helt utelukket

 

Som det blir nevnt her så er wimp tilgjengelig, i tillegg har du Xbox Music og hvis du absolutt må høre på spotify så funker web playeren deres i IE11 ;) det sitter jeg å gjør akkurat nå ;)

Endret av Steinegal
Lenke til kommentar

Noen som vet om man kan bruke MS sitt brett som fjernkontroll i stua slik en kan med diverse andre? Min lille datter knuste min Nexus 7 for ikke så lenge siden å har ikke fått fingen ut å kjøpt nytt brett ennda. har forsikrings pengene til en nytt brett men sikler mest på LG Pad men dette er et alternativ.

 

Kommer vel ann på hva du skal kontrollere, ett raskt søk I sjappa viser en app for Philips Tv'er, samt en uoffisiell app for Samsung TV'er.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...