Gå til innhold

Anmeldelse: Sonic Lost World


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet dere hva som er morsomt er at dere har gitt 4/10 og alle som kommenterer her vil ikke ha spillet og hos Gamereactor Norge så har dem gitt spillet 8/10 og der kommenterer alle at dem vil ha spillet...

 

Spill en dag i dag har vi forbrukere ingen vits med lese anmeldelser av spill lenger fordi anmeldere er nokk så forskjellige, at vi som forbrukere kan gå glipp av et ''bra'' spill på grunn av noen har anmeldt en spill med en dårlig karakter.

 

Kjøp Sonic spillet hvis du liker Sonic, hvis du ikke liker Sonic spill så IKKE kjøp spillet :) Det er min mening til forbrukerne, hva skal vi forvente av et spill? Gull og grønne skoger?

 

Over til noe annet når det gjelder anmeldelser:

Vi så GTA V når det ble anmeldt før lansering av spillet nesten over alt på nettet, det fikk full pott over alt. Men utvikleren var slu & lur på en gang og lanserte online delen i ettertid slik at dem slapp noen nedtrekk på anmeldelsene av spillet, akkurat slike anmeldelser liker jeg dårlig. Online delen i GTA V var faktisk elendig også...

 

Hvis vi ser på andre spill med Online del så blir anmeldelseskarakterene trukket ned med opp til 2 til 3 terningkast karakterer ved anmeldelser. Så jeg synest ikke GTA V skulle fått full pått over alt! Det hadde holdt massevis med 8/10 for GTA V hvis man ser på totalen med onlinedelen...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spill en dag i dag har vi forbrukere ingen vits med lese anmeldelser av spill lenger fordi anmeldere er nokk så forskjellige, at vi som forbrukere kan gå glipp av et ''bra'' spill på grunn av noen har anmeldt en spill med en dårlig karakter.

Ja, anmeldere er forskjellige mennesker, men det er nettopp det som er bra, fordi mennesker generelt er forskjellige. Dermed er det lettere å finne en anmelder som man vet deler sine synspunkter, slik at man vet hvilke spill man skal bruke sine hardt ervervede kroner på. :) Det er garantert noen der ute som kommer til å like Sonic Lost World, og det er jo bare vel og bra for dem. Det finnes spill jeg liker som andre mennesker ikke liker, og sånn er det nå bare.

 

Kjøp Sonic spillet hvis du liker Sonic, hvis du ikke liker Sonic spill så IKKE kjøp spillet :) Det er min mening til forbrukerne, hva skal vi forvente av et spill? Gull og grønne skoger?

Ja. Vi skal forvente gull og grønne skoger. Det er feil å avfeie et dårlig spill med "jaja, de prøvde ihvertfall". Som forbrukere så "stemmer" vi med lommebøkene våre, og kan samtidig gi feedback til utviklerne. Hvis et spill er dårlig burde utviklerne få vite det, enten gjennom anmeldelser eller feedback fra spillerne.

Lenke til kommentar

Trodde kanskje Sonic Team skulle slutte å kaste alt av designavgjørelser mot veggen og se hva som ble sittende etter de omsider penset seg inn på riktig spor med Generations. Klart de legger ut snubletråder for seg selv i alle retninger når de på død og liv skal finne opp hjulet på nytt for hver nye tittel.

Har hørt noe snakk om at 3DS-versjonen er mye bedre enn Wii U-versjonen selv om det i prinsippet er samme spill (som jo er akkurat det motsatte av det Wii U trenger som platform), men er en anelse opptatt med Pokemon på DS-en nå.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...