Gå til innhold

Apple gir bort nye OS X Mavericks – helt gratis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t8fn5F

Wow. Første gratis servicepack fra Apple.

Må nok oppdatere hardwaren for å kunne få installere dette.

Fortsetter å bruke Lion og kommer neppe til å se noen forskjell... vel skrivebordbakgrunnen er forandret, men det kan jeg jo gjøre selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Wow. Første gratis servicepack fra Apple.

 

 

 

Vel, rett skal være rett! I fra ML OSX 10.8 til Mavericks OSX 10.9 er ikke en servicepack. Det er det samme som å gå i fra W7 til W8. Der i mot så er feks ML 10.8.1 en servicepack til OSX. :)

Lenke til kommentar

Etter min mening så var win 8 noe søppel til pc. Kanskje til mobil/nettbrett, men ellers noe skvip som har ødelagt datamarkedet dessverre.

Relevant, much?

 

 

Vel, rett skal være rett! I fra ML OSX 10.8 til Mavericks OSX 10.9 er ikke en servicepack. Det er det samme som å gå i fra W7 til W8. Der i mot så er feks ML 10.8.1 en servicepack til OSX. :)

Jeg vil si det til nå har vært en mellomting mellom en service pack og en ny versjon når man sammenligner med Windows. Føler ikke det er på samme nivå som XP->Vista->W7->W8. Men samtidig større enn en service pack.

Men relativt likt hopp som W8->W8.1, så de følger vel trenden når de gjør den gratis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Relevant, much?

 

Jeg vil si det til nå har vært en mellomting mellom en service pack og en ny versjon når man sammenligner med Windows. Føler ikke det er på samme nivå som XP->Vista->W7->W8. Men samtidig større enn en service pack.

Men relativt likt hopp som W8->W8.1, så de følger vel trenden når de gjør den gratis.

 

Vel, en servicepack (om det er MS, OSX, linux er det helt likt) består i alle hovedsak av feilrettinger, og noen få ganger tilfører man ny funksjonalitet. Om jeg ikke husker helt rett så får Mavericks ca 300 nye funksjoner over ML. Ergo så er dette ikke en SP, men et nytt oppgradert OS..! :)

 

Som er gratis! Og alt som er gratis er godt!! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Leste du hva jeg skrev? Jeg skrev ikke at det var en servicepack. ;)

 

Slik som jeg leste det, så skriver du at det ikke er en fullverdig oppgradering, sett i fra Windows verdenen. Men at det er blanding av en SP og en fullversjon. Og da tolker jeg deg dithen at du mener at det er mere en SP enn en fullversjon! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Laster ned nå, 5.2Gb

 

Går også ned på MBA'en først! Den blir prøvekaninen før jeg slipper den løs på hovedmaskina! Det går overraskene raskt altså, trodde det skulle ta lengre tid gitt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...