Gå til innhold

Surface Pro 2 er nå kommet til Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde forhåndsbestilt både Surface 2 og Xbox One. Dessverre begikk jeg den store tabben å bestille fra Microsoft Store. Det blir ingen Xbox med det første. Kanskje får jeg en Surface fra Siba i slutten av uken. Kommer til å være irritert lenge på den dårlige butikkløsningen til Microsoft.

Forhåndsbestillinger kan jo alltid avbestilles, de trekker ikke penger før varen har kommet. Fatter ikke problemet ditt.

 

 

Håper HW.no kjører sikkelig test av grafikkortet. Jeg vurderer å kjøpe Surface 2 Pro, men kun dersom den har litt styrke i seg. Ønsker å kjøre Steam + små spill.

Endret av AvidGamer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det der er gammel spekulasjon, jeg har ikke prøvd saken selv, men jeg tror den har vifte. Akkurat nå er anandtech nede, men de snakket om viftestøy i sin review.

 

AtW

Hm, hvis det stemmer at det er vifte i den mister Surface 2 min interesse.

 

EDIT:

Yepp, The Verge nevner vifter.

 

http://www.theverge.com/2013/10/20/4858522/microsoft-surface-pro-2-review

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Den koster for mye til at jeg også kan trykke på kjøp knappen, men den er egentlig ikke dyr overhodet. Tilsvarende PC med SSD, Full HD og i5 ligger rundt samme pris og oppover.

 

Og hvorfor kjøpe en dritt PC til 4000, og et android nettbrett med begrenset funksjoner til 4K, når du kan ha ett fantastisk produkt som byr på mange flere muligheter? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes den er for dyr for min smak.

Tror jeg heller hadde kjøpt en bærbar til 3-5k enn å brukt penger på den der.

Hvis de kutter pris, lar den støtte ac, spesielt når den koster såpass mye.

Så kunne jeg kansje vurdert det

 

Tro meg, jeg tester både bærbar mellom 3-5k og Surface Pro (har ikke 2), og den bærbare må se seg slått så det holder! Har derimot den bærbare SSD så nærmer den seg, men jeg har likevel til gode å se en bærbar i den prisklassen du nevner som slår Surface Pro, selv med SSD.

 

Den er sikkert dyr for noen, men det er likevel en fullverdig PC med formen til et nettbrett, og Microsoft skal ha skryt for dette produktet! :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...