Gå til innhold

Gog.com refunderer Dark Matter til skuffede kunder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette kunne vært helt greit. Å gjøre spillet om til et episodebasert spill som jeg antar ellers er velgjort og ferdig hadde vært en bedre løsning enn å lage et helt spill som var uferdig, men da måtte de ha sagt ifra om det til kundene sine! Hvordan kunne de tro at de kunne komme seg unna med å selge et halvt (kvart?) spill som et helt?

 

Ellers syns jeg GOG løste det på en bra måte og Steam løste det på en Steam måte.

Endret av Mithridates VI
Lenke til kommentar

Dette kunne vært helt greit. Å gjøre spillet om til et episodebasert spill som jeg antar ellers er velgjort og ferdig hadde vært en bedre løsning enn å lage et helt spill som var uferdig, men da måtte de ha sagt ifra om det til kundene sine! Hvordan kunne de tro at de kunne komme seg unna med å selge et halvt (kvart?) spill som et helt?

 

Ellers syns jeg GOG løste det på en bra måte og Steam løste det på en Steam måte.

 

Er jo mildt sagt ikke spesielt positive erfaringer med episodebaserte spill tidligere i spillhistorien.... Det ender svært ofte i uferdige serier, eller svært lang ventetid.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

 

Er jo mildt sagt ikke spesielt positive erfaringer med episodebaserte spill tidligere i spillhistorien.... Det ender svært ofte i uferdige serier, eller svært lang ventetid.

 

AtW

Tror Telltale er uenige med deg. Sjekker du i det hele tatt fakta før du kommer med sånn bullshit?

Det er vel heller unntaket. Nok av andre episodebaserte spill som ikke fulgte opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...