Gå til innhold

Tre høydepunkter fra Nokia-lanseringen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og der annonserte de RAW(DNG) støtte hos Lumia 1020 og 1520. Spennende.

 

Støtte for RAW er det nok mange som har ventet på.

Nå er nok de andre konkurrentene nødt til å følge etter...

 

 

 

 

Bare så synd at de velger å krympe størrelsen på sensoren.

1/2.5" > 5.76x4.29 mm og arealet er ca 24.70 mm2

808 sin sensor måler 10.67x8.00 mm og arealet er på 85.33 mm2

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og der annonserte de RAW(DNG) støtte hos Lumia 1020 og 1520. Spennende.

 

Lekkert.

 

Det er verdt å nevne enorme batterier i de fleste enhetene, og hurtigladingen på tablet'en. Slikt vil jeg ha.

 

Ellers blir det for sært med Windows RT for min del. Gleder meg til hva Nokia kan gjøre med fremtidige Surface Pro.

Endret av genser
Lenke til kommentar

Veldig glad for at Nokias gnist av håp i å overleve har blitt blitt større. Dette er virkelig en forbedring! De kommer til å gjøre det mye bedre nå ettersom de følger trendene, men fortsatt beholder sitt preg i form av design og innmat.

 

Også veldig glad for de nye appene som kommer! Den eneste som jeg savner er Snapchat, men ettersom etterspørselen er stor og mange av de andre populære appene kommer på WP-plattformen så må nesten Snapchat bare hoppe på.

Lenke til kommentar

Veldig glad for at Nokias gnist av håp i å overleve har blitt blitt større. Dette er virkelig en forbedring! De kommer til å gjøre det mye bedre nå ettersom de følger trendene, men fortsatt beholder sitt preg i form av design og innmat.

 

Også veldig glad for de nye appene som kommer! Den eneste som jeg savner er Snapchat, men ettersom etterspørselen er stor og mange av de andre populære appene kommer på WP-plattformen så må nesten Snapchat bare hoppe på.

Snapchat venter visst på Windows Phone 8.1 fordi nåværende versjoner inkl. GDR3 ikke støtter varsling av screenshot.

Endret av TheMoonMan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

fatter ikke hva man skal med disse store telefonene...

 

Batteriet på min Galaxy S2 gikk dukken forleden, og jeg måtte gå til musikkspilleren min, en Xperia Mini (st15i).

 

Møkkatelefon av dimensjoner, men den gjør det jeg trenger: Melde på facebook og sms. Spiller sokkene av de fleste mobilene jeg har hørt på musikk... Og jeg kan snakke i tlf på den.

 

Sliter virkelig med motivasjonen å kjøpe en av disse giganttelefonene (5" skjermer osv).

 

Kan noen være så snill og lage en ~3" smartmobil?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

fatter ikke hva man skal med disse store telefonene...

 

Batteriet på min Galaxy S2 gikk dukken forleden, og jeg måtte gå til musikkspilleren min, en Xperia Mini (st15i).

 

Møkkatelefon av dimensjoner, men den gjør det jeg trenger: Melde på facebook og sms. Spiller sokkene av de fleste mobilene jeg har hørt på musikk... Og jeg kan snakke i tlf på den.

 

Sliter virkelig med motivasjonen å kjøpe en av disse giganttelefonene (5" skjermer osv).

 

Kan noen være så snill og lage en ~3" smartmobil?

http://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/mobiltelefon/ST27IBLACK/sony-xperia-go-st27i-smarttelefon-sort

eller denne

http://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/mobiltelefon/S5360GREY/samsung-galaxy-y-s5360-smarttelefon-gra

Endret av Slettet-t8fn5F
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...