Gå til innhold

IsoHunt må betale filmbransjen 660 millioner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min personlige boikott av film og musikkbransjen fortsetter, jeg kjøper ikke en CD, DVD eller BD (eller betaler for strømming :) ) så lenge de holder på slik.

Nå er det jo ikke noe stort problem uansett, jeg finner mer interessante ting på Youtube enn noen film fra Hollywood noen gang kan oppvise :) Der går det jo fortsatt i den gamle klassiske "fear" , "kill", "hero" filmene med innebygget mind-control med gjenbruk av manus i det uendelige...
Dette kom faktisk klart fram en Lørdag for noen uker siden på "Lindmo" . Hun hadde på besøk en som laget film i USA, og som han sa : Når de jobbet med de siste tingene før filming så kom "pengefolkene". De gikk gjennom manus og bestemte de siste detaljene, noen ganger også mer. Jeg skjønte iverfall umiddelbart at her snakker vi om de velkjente mind-control tinga, symboler med hendene, lampe/sol bak hodet osv.
Vi må huske at vår underbevissthet jobber 10.000 ganger raskere enn vår bevisste tanke og den får med seg alle slike detaljer i filmene vi ser. Setter vi oss inn i dette påvirkes vi lite, har vi ikke peiling på dette er vi påvirket, uten en gang å vite det.

Endret av morten_b
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Omvendt 17 817 600 / 286 000 000 = 0,0623GB altså rundt 62KB Så hvis MPAA har fått per fil så lurer jeg hva du kan selge i Hollywood, substans trenger du i allefall ikke !?

Det blir mye mer enn 62KB. 0,0623 gigabyte er ca. 64 megabyte (en DVD rip ligger ofte på ca. 700 megabyte)

Endret av F.S;D iTiLt
Lenke til kommentar

Ha ha ha filmbransjen ruller videre ja. Lurer veldig på når de skal innse at de må fornye seg for å overleve. Er det så dritvanskelig å skjønne at hvis de hadde lansert en tjeneste hvor du fikk tak i alt raskt til en rimelig penge så hadde de kvittet seg med piratene på veldig kort tid og tjent mye mer penger enn det de gjør idag??? Men men menneskets verste ting er å innrømme at det har gjort feil dennr rasens stahet kjenner ingen grenser. Godt å vite at de aldri vil vinne kampen. Alle selskaper som ikke vil fornye seg dør tolslutt :-D

Lenke til kommentar

Forbrukerne klarte forleden å få en av de store pastakongene til å legge seg flat å be om pent vær og unnskyldning for sine holdninger ved å boikotte produktene hans. Hadde forbrukerne boikottet filmbransjen ville det fått konsekvenser og de måtte ha fornyet seg. Jeg er dtittlei disker som ikke virker pga dtøv riper o.l gi meg en fil lett tilgjengelig uten en haug av restriksjoner og jeg er en happy man Filmbransjen! Det er på tide å fornye seg verden har gått videre siden år 2000!

Lenke til kommentar

Min personlige boikott av film og musikkbransjen fortsetter, jeg kjøper ikke en CD, DVD eller BD (eller betaler for strømming :) ) så lenge de holder på slik.

 

Nå er det jo ikke noe stort problem uansett, jeg finner mer interessante ting på Youtube enn noen film fra Hollywood noen gang kan oppvise :) Der går det jo fortsatt i den gamle klassiske "fear" , "kill", "hero" filmene med innebygget mind-control med gjenbruk av manus i det uendelige...

Dette kom faktisk klart fram en Lørdag for noen uker siden på "Lindmo" . Hun hadde på besøk en som laget film i USA, og som han sa : Når de jobbet med de siste tingene før filming så kom "pengefolkene". De gikk gjennom manus og bestemte de siste detaljene, noen ganger også mer. Jeg skjønte iverfall umiddelbart at her snakker vi om de velkjente mind-control tinga, symboler med hendene, lampe/sol bak hodet osv.

Vi må huske at vår underbevissthet jobber 10.000 ganger raskere enn vår bevisste tanke og den får med seg alle slike detaljer i filmene vi ser. Setter vi oss inn i dette påvirkes vi lite, har vi ikke peiling på dette er vi påvirket, uten en gang å vite det.

 

Jeg er enig i at mye av filmindustrien er pil råtten. Det jeg deriomot ikk er enig i er å ikke støtte gode initiativ som hbo sitt, netflix og viaplay. Du får faktisk alt HBO produserer med en gang. Det er heller ikke netflix sin feil at tilbyderne nøler, men vi ser jo at jo mer makt strømningstjenestene får, jo mer tvinger de bransjen i kne. Er forsåvidt enig i at man burde kunne se en film uten alt for mange billige reklametriks, men problemet blir da at vi forbrukere må betale mer for innhold. Jeg regner med at du ikke hentyder til Iluminati, frimurere og slike søkte konspirasjonsteorier. Hvordan skal jeg ubevist ved å se lady gaga danse, bestemme meg for at jordens befolkning skal vaksineres slik at vi føder færre barn

Lenke til kommentar

 

Min personlige boikott av film og musikkbransjen fortsetter, jeg kjøper ikke en CD, DVD eller BD (eller betaler for strømming :) ) så lenge de holder på slik.

 

Nå er det jo ikke noe stort problem uansett, jeg finner mer interessante ting på Youtube enn noen film fra Hollywood noen gang kan oppvise :) Der går det jo fortsatt i den gamle klassiske "fear" , "kill", "hero" filmene med innebygget mind-control med gjenbruk av manus i det uendelige...

Dette kom faktisk klart fram en Lørdag for noen uker siden på "Lindmo" . Hun hadde på besøk en som laget film i USA, og som han sa : Når de jobbet med de siste tingene før filming så kom "pengefolkene". De gikk gjennom manus og bestemte de siste detaljene, noen ganger også mer. Jeg skjønte iverfall umiddelbart at her snakker vi om de velkjente mind-control tinga, symboler med hendene, lampe/sol bak hodet osv.

Vi må huske at vår underbevissthet jobber 10.000 ganger raskere enn vår bevisste tanke og den får med seg alle slike detaljer i filmene vi ser. Setter vi oss inn i dette påvirkes vi lite, har vi ikke peiling på dette er vi påvirket, uten en gang å vite det.

 

Jeg er enig i at mye av filmindustrien er pil råtten. Det jeg deriomot ikk er enig i er å ikke støtte gode initiativ som hbo sitt, netflix og viaplay. Du får faktisk alt HBO produserer med en gang. Det er heller ikke netflix sin feil at tilbyderne nøler, men vi ser jo at jo mer makt strømningstjenestene får, jo mer tvinger de bransjen i kne. Er forsåvidt enig i at man burde kunne se en film uten alt for mange billige reklametriks, men problemet blir da at vi forbrukere må betale mer for innhold. Jeg regner med at du ikke hentyder til Iluminati, frimurere og slike søkte konspirasjonsteorier. Hvordan skal jeg ubevist ved å se lady gaga danse, bestemme meg for at jordens befolkning skal vaksineres slik at vi føder færre barn

Iluminati, frimurere Er ingen konspirasjonsteori. Det er fakta. Desverre du som er litt lite opplyst..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er enig i at mye av filmindustrien er pil råtten. Det jeg deriomot ikk er enig i er å ikke støtte gode initiativ som hbo sitt, netflix og viaplay. Du får faktisk alt HBO produserer med en gang. Det er heller ikke netflix sin feil at tilbyderne nøler, men vi ser jo at jo mer makt strømningstjenestene får, jo mer tvinger de bransjen i kne. Er forsåvidt enig i at man burde kunne se en film uten alt for mange billige reklametriks, men problemet blir da at vi forbrukere må betale mer for innhold. Jeg regner med at du ikke hentyder til Iluminati, frimurere og slike søkte konspirasjonsteorier. Hvordan skal jeg ubevist ved å se lady gaga danse, bestemme meg for at jordens befolkning skal vaksineres slik at vi føder færre barn

 

For å være helt presis er det et knippe artister jeg kjøper musikk av, de fleste finnes ikke på de store musikkbutikkene på nettet men blir bestilt fra små private aktører, vanligvis skjer dette på deres nettside med faktura vedlagt i pakken.

Jeg er selvfølgelig opptatt av av artister jeg setter pris på i minst mulig grad skap tape inntekter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...