Gå til innhold

Total War: Rome II forbedres og utvides


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er da en velkommen oppdatering som har fikset en stor del bugs som var i spillet. Har allerede runder 200 timer med Rome 2 og kommer garantert til og runde over 500 innen desember, en meget god oppfølger til orginale Rome.

 

Feilene/Bugsene i spillet har ikke plaget meg så stort, har til gode og spille et Total war spill uten feil fra launch.

Lenke til kommentar

Dette var nok det siste total war spillet jeg kjøper. Jeg liker konseptet men, er det for mye å be om når en ønsker et ferdig utviklet spill på release? Tydeligvis mener CA dette. Har hatt (forsåvidt siden shogun 2) et evig styr med "failed to join" og "failed to host", dette problemet oppstår i både online og offline modus. Rome 2 begynte bra. Meg og min kompis begynte en coop campaing rett rundt 4 sep. men, etter første patch har vi ikke kunnet fortsette saven. SEGA og CA har den verste help and support jeg noen gang har vært bort i, de bare hendviser til ubrukelige linker i forumet. Til de som evt. vurderer dette spillet så NEI. spart pengene på noe som virker, evt. kan dere kose dere på singelplayer mot en AI som ikke er stort sett bedre enn den som er i minesveiper. Veldig trist egentlig skulle så gjerne fungert... RIP total war

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nomadic Tribes FREE for a week!

 

Hi everyone,

 

We have another piece of good news for you, the Nomadic Tribes Culture Pack is available now for download ? and to thank our loyal fans for their continued support, if you grab your copy before the 29th Oct, it will be yours to own forever for FREE (normal cost £5.99/$7.99/?7.49).

 

Three whole new factions! For free!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...