Gå til innhold

Denne mobilen solgte 100 000 eksemplarer på 86 sekunder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg rusler i blant innom mobilbutikker i Kina, og det er to ting som slår meg. Det ene er at de selvsagt får alle nyhetene lenge før oss. Det er lenge siden jeg klådde på Lumina 1020 eller hva den heter, og ikke minst Note 3 og Galaxy Gear.

 

Det andre som slår meg er at de har en hel del helt kompetente modeller som koster veldig veldig lite. En kurrant smarttelefon får man fra godt under 1000-lappen. Dette til tross for at verken Samsung eller de andre merkene er noe billigere der nede.

 

Allikevel er Samsung svært utbredt i Kina, og dette må det være en grunn til. Folk gidder vel sikkert ikke å betale 5 ganger mer for telefonen dersom de vet at de kan få en like god telefon til 799RMB. Til tross for at Kinesere gjerne ikke har veldig store hender så er faktisk Note ekstremt populære.

 

Jeg så også den enorme nye Sony-phableten utstilt, den er så stor at det er rett ut sagt komisk. Selv Galaxy Mega ser overraskende liten ut i forhold. Det har sikkert mer med design enn faktisk størrelse å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men det står altså fortsatt:

 

frontkameraet kan skilte med 13 megapiksler, mens kameraet på baksiden har en oppløsning på 2 megapiksler.

 

øverst oppe i tråden her. Som er hva det opprinnelig sto, og vi enten har måtte forholde oss til inntil artikkelen ble endret, eller valgt å forholde oss til også etter artikkelen, men ikke sitatet fra artikkelen, ble endret. Såvidt jeg kan se er det altså KUN jofa som ikke kan lese. Det er mulig jofa er mange, jeg vet ikke, jeg har ikke talt ham.

1510448.jpg

 

 

 

Jeg går ut fra at det er vel så mange som har latt seg underholde av dette som det er som stusset over det, og derfor spant videre på feilinformasjonen. Som jeg. Jeg syntes nemlig, dersom det ikke kom fram, at det ville vært fornøyelig med blits som blinka deg rett i gluggene. Blitser følger jo som regel det beste kameraet, og det beste kameraet så ut til å være på forsiden.

 

I følge den opprinnelige påstanden fra artikkelen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men det står altså fortsatt:

 

øverst oppe i tråden her. Som er hva det opprinnelig sto, og vi enten har måtte forholde oss til inntil artikkelen ble endret, eller valgt å forholde oss til også etter artikkelen, men ikke sitatet fra artikkelen, ble endret. Såvidt jeg kan se er det altså KUN jofa som ikke kan lese. Det er mulig jofa er mange, jeg vet ikke, jeg har ikke talt ham.

 

 

 

 

Jeg går ut fra at det er vel så mange som har latt seg underholde av dette som det er som stusset over det, og derfor spant videre på feilinformasjonen. Som jeg. Jeg syntes nemlig, dersom det ikke kom fram, at det ville vært fornøyelig med blits som blinka deg rett i gluggene. Blitser følger jo som regel det beste kameraet, og det beste kameraet så ut til å være på forsiden.

 

I følge den opprinnelige påstanden fra artikkelen.

Blitsen burde jo følge det beste kameraet, Dumt å ha en kraftig blits på et 2 mp kamera :p

 

 

Men man skulle jo kunne tro at de hadde fått plass til et bedre kamera over skjermen, uansett retning, istedet for å gjøre det tynnest mulig for å få det bak skjermen :hmm:

Endret av G-Man™
  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...