Gå til innhold

Tilbakeblikk: Pokémon Red/Blue


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er faktisk som om jeg skulle skrevet det selv! Nå har jeg riktignok ikke spilt noe annet pokemonspill enn første generasjon, men følelsen av å skru på gameboyen med den blå kassetten baki, må sies å være magisk. Tid og sted stoppet den sommerferien...

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Jeg var aldri noe særlig interessert i Pokemon. Jeg synes rett og slett det virket litt for barnslig. Noen av mine venner hadde en "ironisk" interesse for Pokemon. Etterhvert virket det som ironien ble svakere og svakere. Jeg likte fremdeles ikke konseptet.. Men etter å ha lest denne artikkelen kjennes det faktisk ut som jeg har gått glipp av noe. Så det må vel sies å være en velskrevet artikkel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvem faen gidder å spille det her? For barnehage unger jo

 

Lol er du sjuge? Eller har du bare lyst til å provosere folk en lørdags kveld? :p Som pokemon trener i godt og vell 15 år kan jeg bare fortelle deg at holdningene dine er helt på jordet. Pokemon er i stadig utvikling og det er et av spillene hvor det faktisk er noen utfordring fremdeles. Skulle gjerne sett deg ta ned Elite four og final bosses i Black and White det krever ganske god planlegging skal jeg si deg. X og Y er helt FANTASTISK :-D Pokemon har tatt et gigantisk steg fremover :-D

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Glemmer ikke de her nei! Hadde akkuratt rundet rød, så klom det en annonse i avisen at hvis man dro til et kjøpesenter så kunne de laste inn mew helt gratis (før man visste koden får å få den). Aberet var jo såklart at man måtte resette hele spillet. men fristelsen for mew ble for stor :p

 

fortsatt like gøy å skru på spillet på en lang fly reise e.l.. gode minner

Lenke til kommentar

Husker godt disse dagene ja, veldig gode minner!

Yellow tror jeg var det første spillet jeg fikk da jeg var sånn 5 år, med en Gameboy Color. Har enda ikke glømt den dagen. Mamma lot meg ikke ta den med inn i butikken men jeg gjorde det uansett og valset rundt der inne med masse pika lyder.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Etter Emerald har jeg ikke kjøpt noe Pokemon spill, og tror ikke heller at jeg kommer til å gjøre det.

 

Men har sett litt HeartGold og SoulSilver, men da må jeg kjøpe meg DS, da det nyeste jeg har er Advance SP.. :D

 

HeartGold og SoulSilver er de beste pokemon spillene som har kommet ut. Mitt første var ruby og sapphire, har spillt alle siden da og alle som kom ut før.

 

Du bør eller kjøpe en N3DS, da kan du spille DS og 3DS spill. Mange bra spill på 3DS, du kan skaffe pokemon red, blue eller yellow på 3DS å overføre de du skaffer der til neste spillene som kommer ut senere i år, sun og moon.

 

Det er mange andre bra spill Legend of zelda: ocarina of time, link between worlds og majora's mask, animal crossing, monster hunter osv.

Lenke til kommentar

 

Etter Emerald har jeg ikke kjøpt noe Pokemon spill, og tror ikke heller at jeg kommer til å gjøre det.

 

Men har sett litt HeartGold og SoulSilver, men da må jeg kjøpe meg DS, da det nyeste jeg har er Advance SP.. :D

 

HeartGold og SoulSilver er de beste pokemon spillene som har kommet ut. Mitt første var ruby og sapphire, har spillt alle siden da og alle som kom ut før.

 

Du bør eller kjøpe en N3DS, da kan du spille DS og 3DS spill. Mange bra spill på 3DS, du kan skaffe pokemon red, blue eller yellow på 3DS å overføre de du skaffer der til neste spillene som kommer ut senere i år, sun og moon.

 

Det er mange andre bra spill Legend of zelda: ocarina of time, link between worlds og majora's mask, animal crossing, monster hunter osv.

Ser nå at jeg svarte på en 3 år gammel kommentar, så ikke at dette var en gammel artikkel som hadde blitt oppdatert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...