Gå til innhold

Nå kan du lese Teknofil uten annonser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uten reklame? Ja, men AdBlock har jo vært tilgjengelig lenge!

 

til dere som bruker AdBlock; har ikke falt dere inn at det er en av grunnene til at flere og flere aviser tar betalt for å kunne leses?

Det sier seg jo selv at de trenger inntekter for å utføre arbeidet sitt. Jo større inntekter de har, jo flere og bedre artikler vil vi trolig se.

Jeg syntes det er er kjempe god idé å gi oss valget: betal for å slippe annonser, eller se annonser. Dette er jo mye bedre da vi har et valg. konsekvensen av at alle bruker AdBlock er jo at vi MÅ betale for å lese eller at avisen forsvinner

Lenke til kommentar

 

Uten reklame? Ja, men AdBlock har jo vært tilgjengelig lenge!

til dere som bruker AdBlock; har ikke falt dere inn at det er en av grunnene til at flere og flere aviser tar betalt for å kunne leses?

Det sier seg jo selv at de trenger inntekter for å utføre arbeidet sitt. Jo større inntekter de har, jo flere og bedre artikler vil vi trolig se.

Jeg syntes det er er kjempe god idé å gi oss valget: betal for å slippe annonser, eller se annonser. Dette er jo mye bedre da vi har et valg. konsekvensen av at alle bruker AdBlock er jo at vi MÅ betale for å lese eller at avisen forsvinner

Jeg har aldri klikket på en annonse i utgangspunktet (er vel det som genererer cash?). Så med eller uten adblock, da er det bare snakk om estetiske forskjeller.

 

Dessuten, hvorfor trenger man så mange dedikerte nettsider for å skrive om omtrent det samme? Teknofil.no, Tek.no, Amobil.no, Hardware.no.. Sikkert flere. Gjør det dyrere for seg selv

Endret av o-l-a-v
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...