Gå til innhold

Denne funksjonen alene gjør Windows 8.1 verdt å laste ned


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Setter man samme bakgrunn for begge deler, eller setter man det en gang og aktiverer at den skal brukes for begge deler?

 

Ein huker det av ein gong, på ein stad, anten ved å:

Start: Charms -> innstillingar -> tilpassing -> Trykke på same bilete som bakgrunnen (siste på lista)

Desktop: Høgreklikk oppgåveline -> Eigenskapar -> Navigasjon -> Startskjerm -> huk av "Vis skrivebordsbakgrunnen på startskjermen".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Javel? Ser ikke poenget i det hele tatt for å være helt ærlig så. Selv om bakgrunnen er den samme så er det fortsatt det ubrukelige og tungvinte metro systemet bare med en mykere overgang. Så at det er verdt å laste ned Windows 8 får å få denne funksjonen er helt idioti spør du meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Javel? Ser ikke poenget i det hele tatt for å være helt ærlig så. Selv om bakgrunnen er den samme så er det fortsatt det ubrukelige og tungvinte metro systemet bare med en mykere overgang. Så at det er verdt å laste ned Windows 8 får å få denne funksjonen er helt idioti spør du meg.

 

Det står ikke det. Det står 8.1. Har brukt Win 8 på en surface pro i snart en måned, og denne endringen, sammen med mer muligheter for personlige endringer på metro ui, gjør det til en MYE bedre opplevelse, og nå noe jeg kunne vurdert å oppgradere til hadde det ikke vært for at endel av mine programmer ikke støtter Win 8 i det heletatt.

Lenke til kommentar

Var 8.1 jeg mente. Og på blant annet Surface som du har så tror jeg på at det gir en bedre total opplevelse av operativsystemet, men nå var det i hovedsak PC jeg tenkte på når jeg skrev og der ser jeg ikke helt greia med at den funksjonen der alene gjør 8.1 verdt å laste ned. Som jeg sa så gir det kun en mykere overgang, metro systemet er like håpløst så lenge man ikke har et touch basert system.

 

Lenke til kommentar

Var 8.1 jeg mente. Og på blant annet Surface som du har så tror jeg på at det gir en bedre total opplevelse av operativsystemet, men nå var det i hovedsak PC jeg tenkte på når jeg skrev og der ser jeg ikke helt greia med at den funksjonen der alene gjør 8.1 verdt å laste ned. Som jeg sa så gir det kun en mykere overgang, metro systemet er like håpløst så lenge man ikke har et touch basert system.

 

det gjør det verdt å laste ned 8.1 hvis du allerede har 8. Er det så vanskelig å skjønne?

Endret av 1BlueAnd1White
Lenke til kommentar

Har heller aldri sagt at det ikke er verdt å laste ned Windows 8.1. Hvis du leser artikkelen du kommenterer i så skriver de at Denne funksjonen alene gjør Windows 8.1 verdt å laste ned og det er det jeg kommenterer. Og nei jeg har ikke vanskeligheter med å skjønne at det er verdt å laste ned 8.1 som du skal ha det til, men jeg har vanskeligheter med å skjønne at den funksjonen alene gjør det verdt å laste ned ;)

Endret av ChristofferRudi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjekk funksjon som jeg ikke visste av. I kombinasjon med Bing som bytter desktop bakgrunn hver dag blir dette pent.

 

Men jeg innså når jeg så dette at jeg skulle ønske Start Menyen var utformet som nå,men at den var en slags "overlay" funksjon slik at du ser de desktop appene du har åpen i bakgrunnen.

 

Håper de gjør dette mulig som tilvalg en gang!

Lenke til kommentar

Her ser du fort hvem som er windows 7 fans og ikke aksepterer forandringer!

 

Skjerp dere folkens å ta en prøve tur med windows 8/8.1 :> var totalt imot det først aswell.. men blir bare mer og mer glad i 8.1.

 

Og detta med samme bakgrunn på begge stedene fungerer faktisk! funker fett!

Lenke til kommentar

Oppgraderte hjemmemaskinen i dag, og synes de fleste endringene var positive. Særlig at man kan styre metro-bildet og layout bedre. En liten pil nede til venstre for å åpne alle programmene. Fant flere små men klare forbedringer.

Men utrolig så nyttige meldinger under oppgraderingen, følte meg mye tryggere på hva som foregikk:

"Konfigurerer noen flere ting 49 %"

Lenke til kommentar

Windows 8/8.1 er et must til gamer maskiner. det er det ingen tvil om. Spill flyter bedre i 8 enn i 7 / vista / XP. Hvis denne metro saken er i veien for enkelte (inkludert undertegnende) så er det relativt enkelt å få maskinen til å boote rett til desktop, og bare sørge for at du har utforsker og alle snarveiene du trenger der, så går det greit... Det er en liten konfigurasjons jobb i 10 minutter etter installasjonen av Windows. Win 8 ER bedre enn sine forgjengere. Dette er ikke en mening, men et faktum (teknisk sett)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...