Gå til innhold

– Vi skal gjenskape de gode Thief-minnene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lytte til fansen?

Ingen stephen Russel som Garrett

Ingen Hammerites og Pagans

Ingen zombier og magiske elementer

Hot spots når det kommer til bruk av taupiler.

Ikke noen Keepers

 

Shiiiit.. Har fortsatt et lite håp uansett. Det skal helt klart spilles på PC når den tid kommer *krysser fingrene*

Lenke til kommentar

Bortsett fra det med stemmen til Garret, vet vi egentlig at resten er borte? De gamle faksjonene vil sikkert ikke inneha noen hovedrolle, men siden det er gått en del tid, vil det bli rimelig historieløst å ikke legge igjen noen "clues" fra den epoken. Etter å ha sett en gameplay-demo, fikk jeg faktisk trua litt tilbake på det her, som den die hard fan-en jeg er...

Lenke til kommentar

Bortsett fra det med stemmen til Garret, vet vi egentlig at resten er borte? De gamle faksjonene vil sikkert ikke inneha noen hovedrolle, men siden det er gått en del tid, vil det bli rimelig historieløst å ikke legge igjen noen "clues" fra den epoken. Etter å ha sett en gameplay-demo, fikk jeg faktisk trua litt tilbake på det her, som den die hard fan-en jeg er...

 

De har som sagt at makten i The City har skiftet, samt at de gamle fraksjonene ikke vil være en del av historien. Når det er sagt så har man sett keepers statuer, samt også en hammerite statue på screenshots, og at bordellet The house of Blossom skal vist nok være det gamle keepers hovedkvarter fra Thief DS.

 

Zombier og magi har de direkte uttalt at vil bli tonet ned, man kan vist høre snakk om dem, men de vil ikke være med i spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...