Gå til innhold

Nå kan du låse døra med mobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har montert et par av disse på Dørfabrikken hvor jeg jobber....faktisk en ganske kul lås,drives av 4stk AA batterier med mulighet for tilkobling av 9v batteri på utsiden hvis batteriene går tomme, menyen snakker faktisk Norsk, den har innebygd alarm lyd hvis døra brytes opp eller låsen tukles med, kan settes til å låse døra automatisk etter at du har lukket døra(så slipper du å lure på om du har låst eller ikke), kan låses opp med kode brikke (opp til 9 forskjellige enheter) , fjernkotroll(opp til 5 forskjellige(tror jeg), mobil app eller taste pin koden direkte på låsen,har låse/låse opp vrider på innsiden(slik som vi er vant med) som kan deaktiveres slik at det ikke kan låses opp ved å ta hånden inn via feks. knust vindu, det kan også opprettes en egen pinkode som funker kun i 24 timer til feks. snekker/rørlegger osv.....

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg fikk installert en Yale Doorman i sommer, og er ganske fornøyd.

Men den har litt problemer med å låse seg til tider, pga. trang ramme. Må gjerne gi døren en ekstra dytt, ellers vil ikke låsen gå i lås.

 

For å i det hele tatt få den installert måtte de bytte "sluttstykke", dvs. det som skal inn i dørkarmen.

Utover det er jeg strålende fornøyd, selv om det hadde vært fint om jeg kunne programmert inn midlertidige låskoder innenifra og ikke bare fra utsiden..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...