Gå til innhold

Skuffende salgstall for Rayman: Legends og Splinter Cell: Blacklist


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på hvordan salgstallene hadde vært hvis de hadde gitt det ut på Wii U (ekslusivt i ett år for eks).

 

Selv om få har Wii U ville jo nøyaktig 100% av de som eier en kjøpt Rayman :p

 

Så ville PS3- og 360-eiere vært sultne når det kom ett år etter (etter å ha husker alle 6erene spillet fikk).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan jeg hive meg rett ut i Rayman Legends, eller burde jeg å ha spilt noen av de tidligere spillene?

 

Har ikke spillt igjennom hele Legends, men ja du kan spille det uten å ha spilt Rayman: Origins. Derimot så er Origins et fantastisk spill som kan kjøpes til 100-150 kr. Fikk utrolig mange timer morro utav det.

 

En ting som du kansje ikke helt vil merke hvis du ikke har spilt Origins vil være at mange av banene er lagt til i Legends (Litt usikker om det faktisk la til hele spillet eller ikke, men store deler er der iallefall). Uansett så kan du ikke ta feil om du kjøper Legends eller Origins :).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Rayman Legends sales as of 5th of October

 

WiiU: 90.000

PS3: 70.000

X360: 60.000

PS Vita and PC: Unknown

 

www.vgchartz.com

 

Hvis disse tallene stemmer er det jo ekstremt skuffende.

 

EDIT: Sitat taggene virker ikke helt som de skal, men det er vel leselig

Endret av Bjoolz
Lenke til kommentar

 

 

Rayman Legends sales as of 5th of October

 

WiiU: 90.000

PS3: 70.000

X360: 60.000

PS Vita and PC: Unknown

 

www.vgchartz.com

 

Hvis disse tallene stemmer er det jo ekstremt skuffende.

 

EDIT: Sitat taggene virker ikke helt som de skal, men det er vel leselig

Jeg trodde virkelig spillet skulle selge bedre enn det. Det er veldig bra, Ubisoft har pøst på med ekstrainnhold i "ventetiden"og det har fått gode anmeldser (90 i score Metacritic per i dag).

 

Håper ikke Ubisoft blir tvunget til å redusere satsing på denne typen spill i fremtiden.

Lenke til kommentar

Ahh kjipt. Når spillet fikk såpass god kritikk.

 

Det hadde lønt seg for Ubisoft å lansere spillet Rayman Legends til KUN Wii U ja, men der er mange Wii U eiere som har boikotta Ubisoft's spill Rayman Legends fordi dem har utsatt spillet i det uendelige og Ubisoft metta oss Wii U eiere med større og større demo på Wii U. Skjønner at spillet ikke var tiltrekkende å kjøpe til 400 penga når det først kom til Wii U så sent som det gjorde.

 

Tror alle salgstallene tilsammen pluss mye mer hadde solgt til bare Wii U hvis dem hadde lansert spillet som dem lovet til Wii U, men neida Ubisoft tenkte koffert og gullgruve ved å prøve å lansere spillet likt til alle konsoller... Tenk på dette neste gang Ubisoft!!!!

 

Jeg kjøpte faktisk Rayman Legends Wii U til ca.170,- inkl frakt fra england for ca. 1mnd. siden, ikke gale pris og prisen var sikkert lagt der fordi butikker hadde sikkert hundrevis av eksemplar i butikkene sine og måtte få dem ut hehe :)

 

Bra spill, men fy fy Ubisoft for å leke med Wii U eiere...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Sånn går det når dere prøver å trykke UPlay ned halsen på folk.

 

Dette er faktisk et veldig godt argument.

 

Jeg har en nøkkel til Blacklist som fulgte med et GeForce-kort som jeg ikke har tatt meg bryet med å ta i bruk, utelukkende fordi det krever UPlay. I mine øyne har ikke Ubisoft en så markant tilstedeværelse på PC-plattformen at de burde lansere egen DRM-tjeneste slik som EA og Valve har gjort.

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...