Gå til innhold

Nå har Kerbal Space Program fått kampanjemodus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bare en start på kampanjemodus, og inneholder ikke noen reelle oppdrag enda. Men det er et bra steg i riktig rettning. Spillet er fortsatt svært tidlig i utviklingen, men er allikevel ekstremt underholdende.

 

Anbefaler alle å sjekke ut Scott Manley på Youtube, han er antakeligvis den beste KSP spilleren der ute, og lager massevis av fantastiske videoer, og viser ting vi vanlig dødelige aldri kommer til å få til.

Lenke til kommentar

Dette var ukjent for meg helt til igår kveld... Ble kjøp ja, virker veldig omfattende og lovende. Testet såvidt litt etter nedlastning, og det var mye å sette seg inn i gitt :) Må vel prøve å få en rakett til å lette iløpet av kvelden tenker jeg...... Blir sikkert noe samme opplevelsen som med Civ spillene --- må bare prøve litt til, høres kjent ut ?

Lenke til kommentar

Endelig kommer det en kampanje til KSP. Men spillet er i høyeste grad meget spillbart. Til tross for at det er fortsatt i beta stadiet. Det at de tar seg god tid til å utvikle spillet er et stort pluss. Når den eventuelle fullversjonen av spillet kommer ut, så hadde det vært utrolig morsomt med en multiplayerdel. Se for dere at man kan lage raketter og skyte opp romstasjoner sammen utenfor kerbin og andre diverse planeter. Og et tips til alle nye spillere er å søke opp Scott Manley på youtube. Han har mange bra tutorials. Jeg har lært mye av det han har lagd. And as always FLY SAFE

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...