Gå til innhold

Førsteinntrykk: Nintendo 2DS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette blir et garantert kjøp til min sønn som ble 3 år nå i oktober, blir nokk en fin julegave til han dette med New Super Mario Bros. på DS :) Så slipper han å bruke mine 3DS'er :) Så blir det jeg som låner den nye 2DS'en når han sover hehe... Har både 3DS og 3DS XL, men elsker ny hardware og denne ser leken ut også :) Hvis jeg liker den godt, så kjøper jeg en til meg selv også hehe :)

Lenke til kommentar

Så det er i bunn og grunn en DS som ikke er sammenleggbar og derfor er bare mer upraktisk?

OOOHH MY GAAAWD TAKE MY MONEYYYYY!

Nintendo-fans slukker alt rått.

 

Og hvorfor sier artikkelen at man nå har et uten-3d-alternativ til 3DS? Hva med alle x-antall varianter av DS?

 

2DS er egentlig for 3DS spill på markedet, en spiller alt av DS spill som alle andre DS konsoller og 3DS konsoller gjør på markedet pr. dags dato :) Bare husk at 3DS spill er regionsperret, det liker jeg veldig godt så slipper jeg å kjøpe en hel drøss med piratkopier fra Kina/hong kong fra Ebay, qxl og finn :) DS spill er et mareritt når det kommer til piratkopier, det florerer på markedet siden konsollen er sonefri, 3DS har ikke dette problemet i europa det er amerikanske kopier som stortsett blir piratkopier :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...