Gå til innhold

Test: Plantronics BackBeat GO 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ville forbause meg om det ikke virket på alle slags telefoner. Disse bruker bluetooth til å koble til telefonen (trådløst). Problemet med at fjernkontroll-knapper ikke virker på ulike telefoner er bare på kablede høretelefoner. Der finnes det desverre ingen standard så iPhone, ulike Android telefoner og Windows phone har alle sin egen greie.

Lenke til kommentar

Fikk Jaybird Bluebuds X for to dager siden. Vært morsomt å se en test på disse også hvordan de kan sammenlignes.

 

-Forresten noen som har et tips til hvordan man kan få en god equalizer til å fungere med bluetooth-plugger når man kobler opp til windows? Headsettet ruter seg forbi lydkort etc, og dermed blir det helt flat lyd. M.a.o., finnes det en global equalizer for windows?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt

Fikk Jaybird Bluebuds X for to dager siden. Vært morsomt å se en test på disse også hvordan de kan sammenlignes.

 

Vurderer å kjøpe Bluebuds x, anbefaler du? :)

Syns det er litt stiv pris.

Lenke til kommentar

Vurderer å kjøpe Bluebuds x, anbefaler du? :)

Syns det er litt stiv pris.

 

Definitivt anbefaling. Rik lyd. Plantronics'en i artikkelen var faktisk til vurdering før valget falt på Bluebuds.

-Tok litt tid å finne rette størrelse-kombinasjonen med buds (3 sett) og cushions (3 sett) fra posen, men når det var gjort satt ting som støpt uten ubehag.

Lenke til kommentar

Flott å se flere satser på trådløse øreplugger.

 

Jeg er veldig fornøyd med mine Bluebuds X fra Jaybird.

 

Svært god lyd og en rekke muligheter for tilpassing, dessuten god batteritid. De er noe dyrere enn BlackBeat fra Platronics, men er etter min menig verdt prisen.

 

NetOnNet solgte de for en tid tilbake, men nå ser det ut at de kun er tilgjengelige fra AppleStore.

 

Trives veldig godt uten unødvendige kabler.

Lenke til kommentar

-Forresten noen som har et tips til hvordan man kan få en god equalizer til å fungere med bluetooth-plugger når man kobler opp til windows? Headsettet ruter seg forbi lydkort etc, og dermed blir det helt flat lyd. M.a.o., finnes det en global equalizer for windows?

 

Rart. Jeg koblet mine trådløse Bluebuds til Windows via en blåtann-plugg kjøpt på ClasOhlson, programvaren som medfølger lydkortet konfigurerer samtlige innstillinger for alle enheter i Windows også trådløse.

 

I teorien skal skal det ikke spille noen rolle om du kobler til via kabel eller trådløst, de globale innstillingene skal gjelde for samtlige enheter.

 

En annen løsning er eventuelt å bruke innstillingenr direkte fra mediespiller. Disse skal også kunne overstyre eventuelle andre innstillinger slik at alle tilkoblede enheter skal kunne benytte EQ, ect.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Tabbekjøp for min del, har for trange øreganger. Også litt irriterende å se at veiledende er 679,-, mens Elkjøp tok 1199,- . Hastverk er lastverk. Får satse på at Fruen kan bruke dem, og at hun blir mer fornøyd med et sett til 1199,- enn et til 679,-...

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...