Gå til innhold

Komponist hevder han jobber med Far Cry 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde noen glitches selv i første versjonen av FC3, men patchet så hadde jeg ingen problem. Ville absolutt spilt FC3 nu iallefall.

 

Har runnet både FC3 og Blood Dragon. Gleder meg virkelig til FC4. Håper også på å få en ny Blood Dragon. Gjerne ett fullverdig stort Blood Dragon spill i tillegg til FC4.

 

Håper systemet er litt annerledes rundt i verdenen i FC4 enn i FC3. Syns det var altfor lett å komme seg rundt etter å tadd over baser en gang og så var det ikke fiender der. I tillegg var det ikke sperre på hvor mye man kunne fra starten av samle å oppgradere på f.eks ammopacks, lommebok etc noe som også gjorde det veldig lett. Bruke de første par timene bare til å makse opp alt så var man rambo. Litt balanse hadde vært kjekt.

Lenke til kommentar

Dette høres spennende ut, har storkost/storkoser meg med Far Cry 3.

har ikke helt følt noe for farcry serien på lenge. farcry 1 var det eneste spillet i serien jeg har giddet å fullføre. Farcry 3 spilte jeg i noen timer og det synes jeg virket uferdig masse glitches og ting som jeg følte ødela.

 

Jeg opplevde en tekstur-glitch en gang etter en oppdatering, men det ble fiksa ved å oppdatere grafikkdriveren. En gang klarte jeg også å falle gjennom kartet, men det har bare skjedd den ene gangen, men har aldri opplevd det igjen. Disse feilene har ikke ødelagt spillopplevelsen for meg, trist å høre at du ikke har fått spilt dette gode spillet, jeg elsket det i alle fall!
Lenke til kommentar

har ikke helt følt noe for farcry serien på lenge. farcry 1 var det eneste spillet i serien jeg har giddet å fullføre. Farcry 3 spilte jeg i noen timer og det synes jeg virket uferdig masse glitches og ting som jeg følte ødela.

 

Hva er det du snakker om? Veldig lite glitches og ingen av dem ødeleggende for spillet

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...