Gå til innhold

Test: Apper til Android, iOS og Windows Phone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anbefaler at folk sjekker ut spillet Wordament som nå har kommet med norsk ordbok. Norsk står som Beta, så det mangler en del ord. Det finnes til både Windows Phone, Windows 8, iOS og Android

 

Er allerede godt i gang. Føler det fungerer bra, rent bortsett fra at enkelte ord ikke fungerer (i Norsk beta), men det er nok av ord så ikke noe problem :)

Lenke til kommentar

I dag kunne det virke som noen plageånder i utviklingsland hvor de har utømmelige kilder på billig arbeidskraft forsøkte å få tak i vilkårlige offer.

 

Fikk en telefon fra Mogadishu. Lå og sov akkurat da. Rakk ikke telefonen heldigvis, så de la på.

 

Vurderte å svare noe tull med sms, men det hadde vel lite for seg. Ikke sikkert de kunne mottatt og blitt belastet for mottak likevel. Og for meg ville det kostet kanskje en cirka 4 kr. Men, så hadde de kanskje fortsatt å ringe og ringe til meg i det uendelige. Beste metode er nok å la slikt SPAM-oppringning stå ubesvart.

 

Ble overrasket at telefonen min fortalte meg at det var fra Mogadishu, uten noe videre arbeid.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...