Gå til innhold

Brukerinformasjon og kildekode stjålet fra Adobe


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Fint for meg, i dette tilfellet, at jeg skyr adobe produkter som pesten. Jeg har derfor ingen konto der og har derfor heller ingenting å frykte.

 

Sikkerheten der i gården er omtrent like sterk som produktenes prestanda og selskapets kundevennlighet forstår jeg. Samme kvaliteter over hele linja.

Lenke til kommentar

Slikt som dette er nettopp årsaken til at jeg aldri har lastet ett av mine bilder opp i skyen for "lagring"!

Før eller senere kommer det en kjempeskandale hos en av de store bildealbum-aktørene på nett! Sann mine ord!

 

Jeg lagrer og tar backup selv, så ingen bleikfeit datanerd i USA kan kikke på bildene mine...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Så du synes det er fint at kriminelle gjør dette, selv om du personlig ikke liker Adobe ?

Les igjen....

 

Jeg skrev at det var "fint for meg" at jeg har svartelista Adobe. Hva jeg ellers mener om saken, de som gjør dette eller ofrene deres har jeg ikke nevnt med ett ord.

 

Det jeg ellers hentyder til i andre avsnitt er at Adobe burde hatt sikkerhet nok til å unngå sånt, men at en lekkasje det ikke er overraskende tatt i betrakting kvaliteten på en del annet fra selskapet.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Hvorfor er ikke Creative Cloud medlemmer informert om dette? Jeg har ikke mottatt noe mail fra Adobe om dette, men må lese om det på Akam/Hardware.no. Absurd! Noen jeg kjenner har fått mail i dag morges, men Adobe burde prioritere å rulle ut beskjeden til alle kundene, før det ble postet på nettsteder.. :(

 

Merkelig. Jeg fikk mail om dette i morges. Antok at de sendte til alle.

Lenke til kommentar

Er det Adobe som ringte så ville jeg vært på vakt, er det din bank så ville jeg fått verifisert det. Og spør de om pin -koden er det bare og legge på og kontakte banken umiddelbart

 

Det var fra scandiabanken, som har en "ring og bekreft uvanlige transaksjoner"-policy.

Endret av Djn
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...