Gå til innhold

Kjenner du fantomvibrasjoner i lomma?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har alltid mobiltelefonen i høyre bukselomme, og den er alltid slått på lydløs med vibrasjon. Det ble så ille en stund at jeg måtte sette den på fullt ringevolum og ha den liggende på bordet ved siden av, for låret vibrerte villig vekk stort sett hele tiden. Jeg er usikker på om vibrasjonene var av typen fantom, eller om det faktisk var en reaksjon på mobilvanene mine. Problemet har heldigvis i ettertid opphørt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mulig det er en del tvangstanker i dette.

Men jeg opplever at når bukselumma er klam (la oss si fra luftfuktighet :) ) så blir det friksjon mellom glasset og stoffet og telefonen oppleves som at den vibrerer en kort tid. Tok litt tid før jeg lærte meg å merke forskjellen på melding og at telefonen flytter seg litt i lomma når man beveger på seg.

Lenke til kommentar

Jeg synes heller at lomma føles tom når jeg ikke har mobilen i den.

Enig. Har alltid nøkkel osv i venstre og mobil i høyre. Ellers føles det utrolig tomt. Kjenner forskjell på vibrasjonene. Laget en egen vibrasjonstone som man kjenner lett igjen på min tlf :p

Jeg synes heller at lomma føles tom når jeg ikke har mobilen i den.

Enig. Har alltid nøkkel osv i venstre og mobil i høyre. Ellers føles det utrolig tomt. Kjenner forskjell på vibrasjonene. Laget en egen vibrasjonstone som man kjenner lett igjen på min tlf :p
Lenke til kommentar

 

Jeg synes heller at lomma føles tom når jeg ikke har mobilen i den.

Enig. Har alltid nøkkel osv i venstre og mobil i høyre. Ellers føles det utrolig tomt. Kjenner forskjell på vibrasjonene. Laget en egen vibrasjonstone som man kjenner lett igjen på min tlf :p

Jeg synes heller at lomma føles tom når jeg ikke har mobilen i den.

Enig. Har alltid nøkkel osv i venstre og mobil i høyre. Ellers føles det utrolig tomt. Kjenner forskjell på vibrasjonene. Laget en egen vibrasjonstone som man kjenner lett igjen på min tlf :p

Akkurat som meg :p

Nøkkel i venstre, mobil i høyre :D

Det føles rart når jeg er på feire og ikke har med nøkler...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...