Gå til innhold

Velkommen til splitter nye Gamer.no!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke dette bare en blå (oransj) kopi av hardware.no? Helt greit design. "Nettverket" kommer jo bedre frem.

Må vi regne med en "gamer-ekstra" betaltjeneste også?

 

Håper virkelig vi kan få ekstra på gamer og, helst på hele Tek-nettverket. Er så mye bedre uten reklamen, så ryddig og fint! Ekstra artikkelene er litt så som så dog. :)

Lenke til kommentar

Joda, er jo helt greit dette. Samma som hardware i grunn.

 

Bare meg som savner en større 'siste på forumet/dette gjør brukerne nå' liste?

 

En kan jo selvfølgelig scrolle, men det er mindre oversiktelig/mer tidkrevende. Spesielt om en browser via telefon/nettbrett som sannsynligvis er noe som begynner å bli mer og mer normalt.

 

Brukeranmeldelses tabben skulle også blitt noe utvidet til å vise siste 5-6. Siste to blir noe skralt og lite oversiktelig. Og kan innebære mindre bruk da det er mindre sjangse for at brukere ser noe av interesse for dem. Med mindre brukeren klikker seg inn selvfølgelig, men som nevnt tidligere så bør ting være lettest mulig tilgjengelig.

Endret av jihn
Lenke til kommentar

Joda, er jo helt greit dette. Samma som hardware i grunn.

 

Bare meg som savner en større 'siste på forumet/dette gjør brukerne nå' liste?

 

En kan jo selvfølgelig scrolle, men det er mindre oversiktelig/mer tidkrevende. Spesielt om en browser via telefon/nettbrett som sannsynligvis er noe som begynner å bli mer og mer normalt.

 

Brukeranmeldelses tabben skulle også blitt noe utvidet til å vise siste 5-6. Siste to blir noe skralt og lite oversiktelig. Og kan innebære mindre bruk da det er mindre sjangse for at brukere ser noe av interesse for dem. Med mindre brukeren klikker seg inn selvfølgelig, men som nevnt tidligere så bør ting være lettest mulig tilgjengelig.

 

Det kommer til å vises flere, men det finnes bare to akkurat nå :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvor lenge tar det før dere følger etter Hardware og starter å blokkere brukere som ikke ønsker å se reklame når de er på nett?

 

Hei

 

Man har to muligheter på Hardware: Lese siden gratis med reklame, eller betale 1 kr dagen for en reklamefri side.

 

Vi er foreløpig det eneste store mediehuset i Norge som tilbyr leserne våre et reklamefritt alternativ, og dette er en modell vi ønsker å ta videre til hele Tek-nettverket, inklusive Gamer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

Nettsiden har litt forskjellig utseende avhengig av oppløsning eller størrelse på nettleservinduet til hver enkelt leser. Det er sannsynligvis også grunnen til at den venstrestilles for noen av dere.

Hva har dere tenkt å gjøre med det?

Hei!

 

Designen venstrestilles når nettleservinduet er mindre enn 1400 piksler bredt, slik at ikke noe innhold blir kuttet før du er nede i 1200 piksler. Så lenge du har bredere nettleservindu enn 1400 piksler vil siden være midtstilt.

Lenke til kommentar

Hei

 

Man har to muligheter på Hardware: Lese siden gratis med reklame, eller betale 1 kr dagen for en reklamefri side.

 

Vi er foreløpig det eneste store mediehuset i Norge som tilbyr leserne våre et reklamefritt alternativ, og dette er en modell vi ønsker å ta videre til hele Tek-nettverket, inklusive Gamer.

Fint det. Dere kan bare fortsette å fortelle det til dere selv. Dette betyr døden for Tek.

 

Jeg har sjekket de såkalte gode ekstra artiklene og de er ikke verdt noen verdens ting. De inneholder for det meste klipp og lim fra andre sider.

 

Men det er fint at dere er ærlige på at dere ikke ønsker meg som leser lenger.

 

Takk for meg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...