Gå til innhold

Er Samsungs smartklokke verd pengene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De er funksjonelle, men ikke pyntegjenstander. De bare vitner om at ekte menn er ferdig med kvisealderen. På et tidspunkt må vi bli voksne.

 

Nå vet jeg ikke hva slags klokke du bruker, men de fleste "entusiaster" bruker dyre mekaniske ur, dvs ur som er mindre nøyaktige, og koster mye mer enn de trenger å gjøre, i praksis ett smykke mer enn noe som er valgt utifra funksjonalitet.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

De er funksjonelle, men ikke pyntegjenstander. De bare vitner om at ekte menn er ferdig med kvisealderen. På et tidspunkt må vi bli voksne.

... "menn" med slike klokker er nok ferdig med kvisealderen. En slik klokke markerer overgangen til "krisealderen" og kan kombineres med kjøp av en Harley. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

De er funksjonelle, men ikke pyntegjenstander. De bare vitner om at ekte menn er ferdig med kvisealderen. På et tidspunkt må vi bli voksne.

... "menn" med slike klokker er nok ferdig med kvisealderen. En slik klokke markerer overgangen til "krisealderen" og kan kombineres med kjøp av en Harley. ;)

Det kan være riktig. Sett fra en kvisete fjortis sitt ståsted, men jeg må nok si meg uenig. Jeg har dyr klokke, men det blir nok ingen Harley på meg.

Lenke til kommentar

 

 

De er funksjonelle, men ikke pyntegjenstander. De bare vitner om at ekte menn er ferdig med kvisealderen. På et tidspunkt må vi bli voksne.

Nå vet jeg ikke hva slags klokke du bruker, men de fleste "entusiaster" bruker dyre mekaniske ur, dvs ur som er mindre nøyaktige, og koster mye mer enn de trenger å gjøre, i praksis ett smykke mer enn noe som er valgt utifra funksjonalitet.

 

AtW

Et dyrt mekanisk ur er likevel tusen ganger mer funksjonelt enn en smartklokke som går i fem timer før batteriet er tomt. Det kan vel ikke sies å være direkte funksjonelt.

Lenke til kommentar

Sett fra en kvisete fjortis sitt ståsted, men jeg må nok si meg uenig.

Greit du er uenig, men hvor er fjortisene? Jeg regner med at det var en (feilaktig) antakelse fra din side, men det kan hende du refererte til noen andre...

 

 

Det er greit nok det, folk får ha de interessene de vil, men synes allikevel at man kan være ærlig på at det i praksis er ett smykke.

Det kan du si. Men det gjelder jo generelt for dagens statussymboler. Noen kjøper noe dyrt kun fordi andre skal se at de har kjøpt det.

 

Noen er genuint interessert i klokker. Men når det settes sammen med uttalelser som "ekte menn" så kan man mistenke at det ligger andre årsaker bak... ;)

Lenke til kommentar

har Pebble watch www.getpebble.com og den har 4-7 dager uten å måtte ladde... den tar i mot alle meldinger og oppdateringer. telefon samtaler viser i displayet. og mye mye mer. den har e-paper display som aldri slår seg av, den har bevegelse sensor som slår på lys ved bevegelse gesture. den har lys sensor. den er open source so du kan lage egne program til den

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...