Gå til innhold

Denne «tannbørsta» rengjør tennene dine på 6 sekunder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om dette faktisk er i nærheten av så bra som det loves, vil jeg ikke si 1800 er en så altfor verst pris, selv om det selvfølgelig ikke på noen måte er billig.

 

Koster jo bare 500Kr for en elektriskbørste idag som 2 ekstra børstehoder medfølger..så ja, 1800Kr er DYRT. Særlig når du ikke kan bytte ut børstene, og må kjøpe helt ny hvert år.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Koster jo bare 500Kr for en elektriskbørste idag som 2 ekstra børstehoder medfølger..så ja, 1800Kr er DYRT. Særlig når du ikke kan bytte ut børstene, og må kjøpe helt ny hvert år.

Kanskje. Kommer vel helt ann på hva man priorietere, men selv er jeg elendig på tannpuss, så 1800 kroner for en tannpuss selv jeg finner veldig enkel, vil nok fort billigere enn tannlegen. Endret av Because I need change!
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som moren min tenkte på, er dette en utrolig nyttig innredning for funksjonshemmede. Det fins mange som ikke på noen som helst måte klarer å pusse tennene på "normal" måte, men da å bare putte inn et gebiss og tygge noen ganger, vil mange flere klare.

1800kr er nokså dyrt, ja, men.... Dæven for en bra greie!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som moren min tenkte på, er dette en utrolig nyttig innredning for funksjonshemmede. Det fins mange som ikke på noen som helst måte klarer å pusse tennene på "normal" måte, men da å bare putte inn et gebiss og tygge noen ganger, vil mange flere klare.

1800kr er nokså dyrt, ja, men.... Dæven for en bra greie!

Føler meg til tider funksjonshemmet.
Lenke til kommentar

 

Som moren min tenkte på, er dette en utrolig nyttig innredning for funksjonshemmede. Det fins mange som ikke på noen som helst måte klarer å pusse tennene på "normal" måte, men da å bare putte inn et gebiss og tygge noen ganger, vil mange flere klare.

1800kr er nokså dyrt, ja, men.... Dæven for en bra greie!

Føler meg til tider funksjonshemmet.

Da er dette tannbørsten for deg! <3 : )

Lenke til kommentar

Da er dette tannbørsten for deg! <3 : )

Tror jeg også. Men har forsåvidt startet med å prøve å logge rutinene mine rundt tannpuss som en liten push for å bli bedre på det. Siden 09/09-13 har jeg 11 dager hvor jeg har pusset tennene mine en gang, og en dag hvor jeg greide å pusse tennene mine to ganger.
Lenke til kommentar

 

Koster jo bare 500Kr for en elektriskbørste idag som 2 ekstra børstehoder medfølger..så ja, 1800Kr er DYRT. Særlig når du ikke kan bytte ut børstene, og må kjøpe helt ny hvert år.

 

Jeg synes i grunn ikke dette er så dyrt.

 

Å sammenligne dette med en elektrisk tannbørste blir som å sammenligne en mobil til 4000 kr med en til 1000 kr. 2 helt forskjellig opplevelser. Mange driter i det og holder seg til det billige, men for de som verdsetter hvor enklere livet blir med en slik tannbørste er det absolutt verdt det, hvis det er like bra som de sier.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...