Gå til innhold

Vertu lanserer ny luksusmobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hva de skal med den. Hadde enda spesifikasjonene vært på topp, kunne jeg forstått at noen vil betale ekstra for det beste.

 

Jeg bryr meg ikke om kalveskinn, gull og diamanter.

Jeg vil ha den beste telefonen til samtaler og nettsurfing. Derfor har jeg kjøpt den beste telefonen til mitt bruk.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva de skal med den. Hadde enda spesifikasjonene vært på topp, kunne jeg forstått at noen vil betale ekstra for det beste.

 

Jeg bryr meg ikke om kalveskinn, gull og diamanter.

Jeg vil ha den beste telefonen til samtaler og nettsurfing. Derfor har jeg kjøpt den beste telefonen til mitt bruk.

 

En mobil brukes utelukkende til noe ringing, resten til tåpelige oppdateringer på Facebook. Spesifikasjonene er rimelig uvesentlige. Denne klarer jobben fint, og noen er ville etter glitter og stas. Det er akkurat det de vil med denne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva de skal med den. Hadde enda spesifikasjonene vært på topp, kunne jeg forstått at noen vil betale ekstra for det beste.

 

Jeg bryr meg ikke om kalveskinn, gull og diamanter.

Jeg vil ha den beste telefonen til samtaler og nettsurfing. Derfor har jeg kjøpt den beste telefonen til mitt bruk.

 

Tro det eller ei, men det er ganske mange folk der ute som bryr seg om gull og diamanter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...