Gå til innhold

Så mye videostrømmer vi nordmenn på nett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

klart NRK er mest besøkt.

Det koster ikke noe å besøke nettsiden og spille av videoene

 

Netttjenestene har nok overtatt når de fleste programmer går på lit uheldige tidspunkt for de fleste

jeg kan ikke snakke for andre men i mitt tilfelle så ser jeg mange av programmene gjennom altibox chill lit forskjøvet i forhold til sendeplanen på grunn av jeg vil se ett annet program til det er ferdig først

Lenke til kommentar

Nå strømmer man jo også lyd- eller video- torrenter og man har vel der de største kataloger. Virker noe useriøst å ikke ta med slik distribusjon i en "markedsanalyse".

 

Ellers er det forunderlig hvor sterkt folk fortsatt er knyttet til TV-selskapene som innholdsleverandører. Er ikke dette tregt, ufritt og borgerlig?

Lenke til kommentar

Nå strømmer man jo også lyd- eller video- torrenter og man har vel der de største kataloger. Virker noe useriøst å ikke ta med slik distribusjon i en "markedsanalyse".

 

Ellers er det forunderlig hvor sterkt folk fortsatt er knyttet til TV-selskapene som innholdsleverandører. Er ikke dette tregt, ufritt og borgerlig?

 

Joda. Og jeg tipper at om 10 eller tjue år så vil fler og fler se på direktesendt tv via nettet eller betale for å se pr episode. Tror nok den tradisjonelle måten å sende tv på vil bli mer og mer faset ut etter hvert som nettgenerasjonen blir voksne og bruker mer tid til å strømme enn å se serier og andre programmer som går på faste tider på tv-en. Men det spørs om leverandører som Canal Digital, Viasat eller for eksempel Altibox holder samme fart som brukerne og vet hva vi vil ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...