Gå til innhold

Alle PlayStation 3-brukere får nå tidsinnstilte oppdateringer (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"I tillegg kan man nå velge å gjemme trofe-informasjon, og håndplukke hvilke av disse som skal vises for andre"


Det blir rett og slett for dumt spør du meg. Akkurat som om det er "flaut" å ha noen "bomskudd" med tanke på trofeer... Jaja, flott for de som er redde for å vise at de har gjort noen feil da, snart har alle et "perfekt" image, akkurat som folk som må vise alt det kule/ dyre de har til alle andre... :huh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

"I tillegg kan man nå velge å gjemme trofe-informasjon, og håndplukke hvilke av disse som skal vises for andre"

 

Det blir rett og slett for dumt spør du meg. Akkurat som om det er "flaut" å ha noen "bomskudd" med tanke på trofeer... Jaja, flott for de som er redde for å vise at de har gjort noen feil da, snart har alle et "perfekt" image, akkurat som folk som må vise alt det kule/ dyre de har til alle andre... :huh:

 

Enig. Og hvorfor skulle det være flaut?

Lenke til kommentar

 

"I tillegg kan man nå velge å gjemme trofe-informasjon, og håndplukke hvilke av disse som skal vises for andre"

 

Det blir rett og slett for dumt spør du meg. Akkurat som om det er "flaut" å ha noen "bomskudd" med tanke på trofeer... Jaja, flott for de som er redde for å vise at de har gjort noen feil da, snart har alle et "perfekt" image, akkurat som folk som må vise alt det kule/ dyre de har til alle andre... :huh:

 

Enig. Og hvorfor skulle det være flaut?

Hvis GTA hadde ett trofe for å ha brukt 200 timer på strippeklubben. Vil du at vennene dine skal se det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

"I tillegg kan man nå velge å gjemme trofe-informasjon, og håndplukke hvilke av disse som skal vises for andre"

 

Det blir rett og slett for dumt spør du meg. Akkurat som om det er "flaut" å ha noen "bomskudd" med tanke på trofeer... Jaja, flott for de som er redde for å vise at de har gjort noen feil da, snart har alle et "perfekt" image, akkurat som folk som må vise alt det kule/ dyre de har til alle andre... :huh:

 

Enig. Og hvorfor skulle det være flaut?

Hvis GTA hadde ett trofe for å ha brukt 200 timer på strippeklubben. Vil du at vennene dine skal se det?

Hvis man har brukt 200 timer på strippeklubben i GTA, så har man ingen venner.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

jeg tviler sterkt på at noen gidder å bla gjennom noen andres trofesamlinger.

 

Guilty as charged!

 

Blar bare gjennom vennene mine sine men, gir noe å snakke om seinere hvis det er noe spesielt. :p

Måtte f. eks. gi ros for at en kompis klarte å få alt i Dark Souls.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

"I tillegg kan man nå velge å gjemme trofe-informasjon, og håndplukke hvilke av disse som skal vises for andre"

 

Det blir rett og slett for dumt spør du meg. Akkurat som om det er "flaut" å ha noen "bomskudd" med tanke på trofeer... Jaja, flott for de som er redde for å vise at de har gjort noen feil da, snart har alle et "perfekt" image, akkurat som folk som må vise alt det kule/ dyre de har til alle andre... :huh:

 

Enig. Og hvorfor skulle det være flaut?

Hvis GTA hadde ett trofe for å ha brukt 200 timer på strippeklubben. Vil du at vennene dine skal se det?

haha, hadde nå gitt blanke faen :p Om jeg hadde tilbrakt 200 timer på en strippeklubb hadde jeg vært mer bekymret for min egen mentale helse, da jeg er ei jente, og jeg kjeder meg bare jeg går inn døra der. Så.. Ikke vet jeg :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"I tillegg kan man nå velge å gjemme trofe-informasjon, og håndplukke hvilke av disse som skal vises for andre"

 

Det blir rett og slett for dumt spør du meg. Akkurat som om det er "flaut" å ha noen "bomskudd" med tanke på trofeer... Jaja, flott for de som er redde for å vise at de har gjort noen feil da, snart har alle et "perfekt" image, akkurat som folk som må vise alt det kule/ dyre de har til alle andre... :huh:

 

Det handler ikke bare om dette. Jeg synes dette er en flott funksjon, da jeg liker at trofélisten reflekterer hvilke spill jeg liker. Når jeg har hatt kompiser på besøk og vi har tatt en runde i f.eks. Fifa (som jeg aldri spiller selv), så dukker det gjerne opp en trophy eller to, og i alle fall en trophy-liste for et spill jeg ikke liker og ikke eier. Da kan det være greit med muligheten til å fjerne dette. I andre tilfeller har jeg eid en amerikansk og en europeisk versjon av spillet, og da dukker det opp to lister for samme spill.

 

Og med tanke på at trophy-listen min begynner å nærme seg 300 spill, så tar det sabla lang tid å laste denne inn, så enhver "trimming" jeg kan foreta er positiv.

 

Grunner til å ønske en slik funksjon er mange og flerfoldige. Bare fordi DU ikke liker denne funksjonen, så betyr ikke det at funksjonen ikke bør eksistere.

 

Når det er sagt, så har jeg enda ikke funnet ut hvordan man fjerner trophies. Noen som vet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selv om både Microsoft og Sony begge tilbyr gratis spill dersom man har et abonnement så er det stor forskjell i kvaliteten på tilbudet, herunder hvor gamle spillene er. Så for litt siden at med Xbox Live Gold kunne man få Rainbow Six Vegas 2 (tror jeg) gratis, noe som er helt latterlig, og fremstår mer som "halvhjertet" fra MS sin side med tanke på spillene Sony tilbyr med PS+, som inkluderer AC3 (ikke lenger tilgjengelig), Uncharted 3 osv. Å sammenligne de to tjenestene/tilbudene er uholdbart siden det er et så stort sprik i kvaliteten på spillene, og det i ordets rette forstand (ingen synes vel RSV2 er bedre enn f.eks AC3/U3?).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selv om både Microsoft og Sony begge tilbyr gratis spill dersom man har et abonnement så er det stor forskjell i kvaliteten på tilbudet, herunder hvor gamle spillene er. Så for litt siden at med Xbox Live Gold kunne man få Rainbow Six Vegas 2 (tror jeg) gratis, noe som er helt latterlig, og fremstår mer som "halvhjertet" fra MS sin side med tanke på spillene Sony tilbyr med PS+, som inkluderer AC3 (ikke lenger tilgjengelig), Uncharted 3 osv. Å sammenligne de to tjenestene/tilbudene er uholdbart siden det er et så stort sprik i kvaliteten på spillene, og det i ordets rette forstand (ingen synes vel RSV2 er bedre enn f.eks AC3/U3?).

 

Jeg liker RSV2 bedre enn AC3/U3 og er ikke lenge siden jeg spilte gjennom Asassin creed 3 og uncharted siden de ikke er så gamle.

Lenke til kommentar

Jeg kan skjønne forvirring angående hvorfor man skulle ville skjule trophy-informasjon, men for min del så liker jeg at trophy-listen min stort sett inneholder spill med platinum og/ eller 100%. Hvis jeg kunne skjule 0% på CoD:MW2 fra lista, ville jeg vært fornøyd. (Det er der fordi en venn ville spille det hos meg og ikke logget seg på sin egen bruker)

 

Jeg vil kunne rydde i samlingen min slik at den ser ordentlig ut, ikke rote meg bort i den. Nå er det altfor mye tull i den lista og den har blitt for stor til at jeg finner mye moro med å se gjennom den lenger:/

Lenke til kommentar

 

"I tillegg kan man nå velge å gjemme trofe-informasjon, og håndplukke hvilke av disse som skal vises for andre"

 

Det blir rett og slett for dumt spør du meg. Akkurat som om det er "flaut" å ha noen "bomskudd" med tanke på trofeer... Jaja, flott for de som er redde for å vise at de har gjort noen feil da, snart har alle et "perfekt" image, akkurat som folk som må vise alt det kule/ dyre de har til alle andre... :huh:

I lollipop chainsaw massacre får du eit trophy for å kikke opp under skjørtet på spillets heltinne. Kanskje det er den trophyen de har tenkt på.

Lenke til kommentar

Da får jeg være den som spør det dumme spørsmålet. Trofeer er jo achievements om jeg ikke tar helt feil. Hva er det å bli flau av?

 

Kommer mange eksempler her på typisk grisete oppførsel.

Tror det blir mer vanlig å skjule hvor mye du har spilt enkelte duste spill eller barnespill.

Samt gjort totalt meningsløse og langvarige ting som å samle samtlige nimroots i Oblivion

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...