Gå til innhold

Android størst på nettbrett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

At iPad står for 84% av trafikken er jo ikke så lett å vite. Android er jo Android, i motsetning til iOS som skiller iPad og iPhone.

Og 84% etter hvilken målemetode? Det er stor forskjell fra måleside til måleside.

 

AtW

Snodig, for jeg husker så tydelig iPhone og Android brukerandel ble sammenlignet, og da kom Apple kjapt ut å påpekte at mann måtte legge sammen iPhone og iPad siden Android brukere kunne eie både en tablet og en telefon uten at mann kunne separat måle trafikken. Tydelig ikke like viktig den andre veien.

Lenke til kommentar

Hvis du lurer på noe i en artikkel anbefaler jeg deg å gjøre et lite kildesøk. Da vil du komme over denne artikkelen: http://marketingland.com/report-ipad-traffic-share-reaches-new-high-52697 Og har du sett. Der er nøyaktig svar på hva du lurer på.

Nå er ikke US og Canada på noen måte representative for resten av verden. Heller ikke Norge med finn.no er det, selv om det selvsagt er mer intressant for meg som nordmann.

 

Edit: Og undersøkelsen har Kindle Fire, et brett som har omtrent 0 utbredelse utenfor NA, burde være nok til å skjønne at denne ikke forteller noe om hvordan resten av verden har du.

Endret av Battaman
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...