Gå til innhold

Bill Gates: ? Ctrl-alt-delete var en feil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De linker direkte til Huffington post i artikkelen. Hvorfor skal jeg betale månedspris for repost av andre nettsider sine artikler?

 

Hele tek.no nettverket er jo repost i 90% av tilfellene. De venter et par, tre uker for så å poste det på nytt her.

 

Jeg betaler helt fint 30 kr måneden for å slippe å besøke et utall sider. Om jeg får denne artikkelen i dag eller om en uke, spiller ikke så stor rolle for meg. At jeg derimot slipper å besøke fem ulike nettsider om samme tema for å få den samme bredden, er jeg fornøyd med. Med tanke på at jeg får oversatte reposts fra andre nettsteder, artikler tek selv skriver, tester utført av tek samt et norsk forum for forbrukerlektronikk for 30 kr i måneden, så syntes jeg det er et ganske rimelig produkt.

 

Syntes man ikke noe om det produktet, så står man helt fri til å la være å kjøpe det. Alternativt kan man klage litt på internett, og fortsette som før... ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

De linker direkte til Huffington post i artikkelen. Hvorfor skal jeg betale månedspris for repost av andre nettsider sine artikler?

 

Hele tek.no nettverket er jo repost i 90% av tilfellene. De venter et par, tre uker for så å poste det på nytt her.

Hei.

 

Kan ikke du vennligst slutte å være så negativ og ekkel?

 

Hadde det ikke vært for HW.no så hadde jeg ikke kommet over denne fun-facten som jeg likte å lese om. Jeg leser ikke Huffington og da setter jeg pris på å få lese om slikt her, slik flere har påpekt før meg i denne tråden.

 

Jeg vet ikke helt hvorfor du gadd å klikke deg inn på forumdelen, eller å bla deg til bunnen av artikkelen bare for å komme med et surt oppgulp om hvor HW.no har fått sin informasjon ifra, men jeg tror du vil gjøre en hel del mennesker fornøyde om du sparer deg for slikt fremover :)

 

Hilsen IceBlitz

Endret av IceBlitz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Publisering av andres nyheter er ganske skummelt, omtrent som rykter. Siden journalister ikke er kjent for presisjon, blir dermed en liten sak stor veldig fort. Å bruke andres nyheter er og en enkel måte å miste troverdighet på.

 

Hadde tek vært et vitenskaplig tidsskrift, en anerkjent finansavis eller en annen nyhetskilde hvor upålitelige artikler kunne ha store konsekvenser for folks liv, så hadde jeg vært enig med deg. Det er det derimot ikke. Dette er en nyhetsside for forbrukerelektronikk, og jeg kan knapt nok huske et tilfelle hvor de har videreformidlet nyheter som senere har vist seg å være usanne. Jeg vet at det har forekommet, men det er så sjeldent at jeg ikke kan huske en spesifikk sak, og de har da vært raskt ute med å korrigere seg selv.

 

Alternativene til at tek videreformidler nyheter fra andre nettsteder er at de kutter dem ut og publiserer langt færre artikler enn de gjør i dag, eller at de begynner å skrive mer selv. Første alternativt innebærer at vi må oppsøke flere andre nettsider for å få samme omfang av nyheter som vi nå får fra én side, mens det andre alternativet involverer at vi betaler langt mer per måned for å dekke ekstrautgiftene det vil medføre at tek skal skrive alt selv. Med tanke på hvor lite vi betaler for en reklamefri utgave av dette nettstedet, så syntes jeg vi får veldig mye igjen! Faktisk har jeg vanskelig for å forstå hvordan det går rundt. :)

 

[Neste del er ikke på noen måte rettet mot deg eller innlegget ditt, Troxx]

 

Personlig er jeg derimot litt lei av all gnålingen på forumet hver gang noen syntes tek videreformidler for mye fra andre sider, hver gang noen ser en skrivefeil eller syntes en setning er fornorsket engelsk. Det er ikke måte på hvilken kvalitet det forventes fordi det betales 30 kroner i måneden. Hvis man virkelig syntes produktet tek leverer er dårlig, ta et realt standpunkt og ta med deg klikkene dine et annet sted. Det er essensen av forbrukermakt. Det hjelper lite å syte hvis man samtidig opprettholder ens vanlige forbruk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...