Gå til innhold

Sjekk ut Corsairs nyeste entusiastkabinett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det gjorde faktisk min også.. Husker ikke når viftekontrolleren døde hos meg, men hvis jeg ikke tar helt feil var det etter 4-6 måneder - Sendte en mail til Corsair og fikk ny i posten. Etter det har jeg aldri brukt den da jeg kjøpte egen viftestyring :)

Jeg bare plugget kablene inn i hovedkortet. Skulle kanskje ha kontaktet Corsair hvis de erstatter de free of charge...

Lenke til kommentar

Jeg bare plugget kablene inn i hovedkortet. Skulle kanskje ha kontaktet Corsair hvis de erstatter de free of charge...

Hehe, opprett en hendelse på det direkte til Corsair så tar det ikke mange dagene før pakken er på vei til deg :) Selvom du ikke bruker den akkurat nå så er det alltids greit å ha alt i orden.

Lenke til kommentar

Vel, 900D trenger de tynne stålplatene, for det er blytungt. Ellers skulle Corsair ha brukt aluminium. 900D er ett herlig kabinett med enormt god plass. Det eneste som irriterer meg med dette kabinettet er att hvis man ikke greier å fjerne vibrasjoner fra vannpumper etc, så forplanter denne vibrasjonen seg til dekslene og kan bli ett grrr, irritasjonsmoment.

350D var jeg skuffet over, synes kvaliteten er noe billig. La spesielt merke til kvalitetsreduksjon da jeg var vant med Coolermaster sine kabinett fra før.

Lenke til kommentar

Vel, 900D trenger de tynne stålplatene, for det er blytungt. Ellers skulle Corsair ha brukt aluminium. 900D er ett herlig kabinett med enormt god plass. Det eneste som irriterer meg med dette kabinettet er att hvis man ikke greier å fjerne vibrasjoner fra vannpumper etc, så forplanter denne vibrasjonen seg til dekslene og kan bli ett grrr, irritasjonsmoment.

350D var jeg skuffet over, synes kvaliteten er noe billig. La spesielt merke til kvalitetsreduksjon da jeg var vant med Coolermaster sine kabinett fra før.

 

Jeg er forsåvidt enig, men et tungt kabinett er jo som regel et stabilt kabinett, hvis det vel og merke er laget med tykkere plater. Er helt enig i at de skulle brukt aluminium. Blir nok ikke lenge før jeg bytter ut mitt 900D kabinett med et som har bedre kvalitet. Jeg var også skuffet over 350D, byttet det ut med 540 Air som er ganske ok til sitt bruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...