Gå til innhold

Podkast: En time om Grand Theft Auto V (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først vil jeg si at jeg elsker både skyrim og dark souls. Jeg synes Dark souls er bedre i min forstand, men elsker skyrim også. Jeg vil på peke her at dark souls ikke bare har Boss musikk...en av det beste musikken i Dark souls er når man entreer Ash lake og denne tunen kommer bølgende over deg.

 

 

Fin liste da..likte de fleste der selv om jeg ikke er enig Bionic og galaxy

Lenke til kommentar

Først vil jeg si at jeg elsker både skyrim og dark souls. Jeg synes Dark souls er bedre i min forstand, men elsker skyrim også. Jeg vil på peke her at dark souls ikke bare har Boss musikk...en av det beste musikken i Dark souls er når man entreer Ash lake og denne tunen kommer bølgende over deg.

 

http://www.youtube.com/watch?v=enkEiD8PC5o

 

Fin liste da..likte de fleste der selv om jeg ikke er enig Bionic og galaxy

 

Der ja! Takk for den. Mye bra musikk i Dark Souls, enig :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Dette var en veldig god episode.

 

Innslaget med Jon Cato synes jeg var veldig bra, og som en som nylig skaffet seg GTA V, etter tidligere å ha sverget å vente på PC-utgave, så er det jo bare å si seg enig: dette spillet, og de som spiller det, selger det godt. Jeg var såpass skuffet over GTA IVs utrolig streben etter en tidvis krampeaktig realisme at jeg fryktet å bli skuffet nok en gang. Godt jobbet at dere klarte å unngå spoilers når det ble såpass mye prating, men det var interessant å høre reflektering rundt spillet.

 

Det blir veldig spennende å se hva som vil skje med GTA V, for jeg kan jo være enige om at de har jobbet seg til en slags slutt, med tanke på hvem hovedpersonene nå er.

 

Ellers er jeg definitivt på Josteins lag når det kommer til favoritt-GTA - Vice City er i mine øyne det beste som er laget. For meg, som har et ømt punkt for 80-tallet, er det ingen andre GTA som har klart å fange en epoke på samme måte, og har heller ikke gitt meg samme gode stemningen. Det var som å spille Miami Vice, og det er nøyaktig hva jeg ville ha. GTA V er nok på papiret utvilsomt det beste av hele horven, men jeg tror ingen kommende GTA vil kunne overgå Vice City for min del, selv om GTA V er nære.

Vice City 2, da kanskje...

 

Ellers skulle jeg likt å hørt mer reflektering rundt SteamOS, for jeg er veldig usikker på om dette faktisk vil bety så mye som folk for øyeblikket tror. Jeg har en meget primær spillmaskin i mitt hjem, men den brukes også til ting som videoredigering, og for meg er da Linux utelukket. Det kan godt være at jeg undervurder hvor mange som utelukkende bruker maskinen sin å spille på, men for meg vil det store spørsmålet være om SteamOS vil gi en slik ytelsesforbedring på såpass mange spill at det vli være verdt å dualboote.

 

Men nok posting, Los Santos venter. ;)

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar

 

 

Ellers skulle jeg likt å hørt mer reflektering rundt SteamOS, for jeg er veldig usikker på om dette faktisk vil bety så mye som folk for øyeblikket tror. Jeg har en meget primær spillmaskin i mitt hjem, men den brukes også til ting som videoredigering, og for meg er da Linux utelukket. Det kan godt være at jeg undervurder hvor mange som utelukkende bruker maskinen sin å spille på, men for meg vil det store spørsmålet være om SteamOS vil gi en slik ytelsesforbedring på såpass mange spill at det vli være verdt å dualboote.

 

Men nok posting, Los Santos venter. ;)

 

Takk, GangsterPanda :)

 

Vi kommer garantert til å snakke mer rundt SteamOS, kanskje allerede nå denne uken. Jeg er også veldig spent på om SteamOS vil egne seg som et generelt OS, en "Windows-erstatning" om du vil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...