Gå til innhold

Pirate Bay-grunnleggeren har fått ny dom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den liberalisme-siden du reklamerer for var sjokkerende god...

så har jeg sagt det...

 

Hæ?

 

Hva mener du med dette?

 

 

For øvrig syntes jeg denne karen burde havne bak lås og slå.

Han er tydelig en drittsekk og har en forferdelig holdning. Se TPB AFK filmen hvis man ikke er enig.

 

Han har heller ingen sosiale antenner, og virker ikke som om han har noe som helst ønske om å virke som en god person. Han er direkte frekk mot dommere, nekter å samarbeide og virker bare stakkarslig og patetisk.

 

Det er jo selvfølgelig ingen grunn til fengsel, men jeg ser ingen grunn til å tro på denne karens forklaringer rundt at hans pc har blitt tatt over. Denne fyren vet godt å sikre seg mot angrep. Og han burde hvertfall ikke få så mild straff, mtp på hva slags lovbrudd han har begått.

 

The Pirate Bay tenker jeg da ikke på, tpb er jo fint det. Men dette med å stjele personnummere, prøve å rane nordea og bla bla bla. Dette er en tulling og en taper med altfor mye kunnskap om it og hacking som han bruker til å begå lovbrudd med.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Gjest Bruker-292501

Hvorfor gir dem han en ny dom vist det ikke var han som gjorde det? Ikke moe logikk der...

 

Hvorfor i huleste dukket denne artikkelen først opp på opper rutene her nå etter 8 måneder?

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...