Gå til innhold

Nå skal Google bli kvitt YouTube-trollene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo trollene + materne som er halve moroa med YouTube :)

Det kan jo være gøy innimellom, men det er jo vanvittig med hets i kommentartrådene.

 

Det er hvertfall såpass ille, at jeg ikke ønsker at minstegutten her i huset skal bli utsatt for det.

 

Han ønsker å lage noen spillvideoer (Lets Play) og poste de på Youtube, men som forelder så kommer jeg til å sette ned foten for å verne han mot mobbing.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det er jo trollene + materne som er halve moroa med YouTube :)

Det kan jo være gøy innimellom, men det er jo vanvittig med hets i kommentartrådene.

 

Det er hvertfall såpass ille, at jeg ikke ønsker at minstegutten her i huset skal bli utsatt for det.

 

Han ønsker å lage noen spillvideoer (Lets Play) og poste de på Youtube, men som forelder så kommer jeg til å sette ned foten for å verne han mot mobbing.

Meh, hvem bryr seg om hva random folk på nettet sier om deg?

Lenke til kommentar

Sønnen min har en mild form for autisme. som gjør at han er mer utsatt. Derfor beskytter jeg han litt ekstra mot vonde opplevelser, og ting som er vanskelig for han å tolke. Så din Meh... er ikke tegn på at det er noen som har reflektert over problemstillingen.

 

Forøvrig er det som sedsberg nevner, et svært alvorlig problem.

http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/norske-barn-laster-ned-kjent-mobbeapp-4121719.html

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Saken er jo at det er mange gode/nyttige kommentarer blant alt søppelet. Dermed er det positivt at de som er registrert og kan oppføre seg blir prioritert.

 

Forøvrig er det lett å si at en skal avinstallere appen. Men det er jo ikke alle som skjønner konsekvensene før jævelskapen starter. Det må jo være vanskelig å være 13-14 år gammel og være fanget av dette. Det er tross alt mange voksne som blir i årevis i parforhold med psykopater. Hva skal man da forvente at et barn greier...?

 

Man får bare prøve å følge med, og snakke litt om ting som kan skje på nett.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...